يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 23633
فرمانده سپاه قم:

حرکت در مسیر ولایت سبب آزادی خرمشهر شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه قم گفت: مردم ایران درتمامی عرصه ها بیدارهستند زیرا مردم می خواهند در مسیر ولایت حرکت کنند و حرکت در این مسیر بود که آزادی خرمشهر را رقم زد.
حرکت در مسیر ولایت سبب آزادی خرمشهر شد
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد عصر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که همزمان با هفته مقاومت و پیروزی در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد با اشاره به اینکه قبل از انقلاب ما بسیاری خاک‌های کشورمان را به دولت های دیگر تقدیم کرده ایم اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی در زمانی که دشمنان نظام اسلامی ۸ سال بر ما فشار وارد کردند جوانان این مرز و بوم اجازه ندادیم تا ذره ای از خاک کشور به بیگانگان داده شود.

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه دشمنان ما فقط به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بودند تصریح کرد: در همان زمان جوانانی با دفاع از ولایت و حرکت در مسیر آرمان ها انقلاب توانستند مثل یک کوه ایستادگی کنند.

سردار مهدوی نژاد تاکید کرد: حماسه بی نظیر رزمندگان دفاع مقدس با دستان خالی رقم خورد و در حالی که هیچ کس تصورش را نمی کرد که این جوانان بتوانند خرمشهر را پس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان آمدند و بخش بزرگی از این کشور را هم در بخش جنوب و هم در بخش غرب به تصرف خود درآوردند خاطر نشان کرد: در این زمان مردم پس از یک سال خودشان را پیدا کردند و پس از گذراندن آموزش‌های لازم وارد جنگ تمام عیار می‌شوند و می‌توانند ۵ عملیات بسیار بزرگ را با موفقیت انجام بدهند.

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: عملیات بیت المقدس یک عملیات سنگین و بزرگ بود که هر شخصی از عهده‌اش بر نمی‌آمد، این عملیات از ۳ خرداد ماه سال ۶۰ شروع و تا ۳ خرداد ماه سال ۶۱ زمان برد و بر همین اساس است که می گوییم فتح خرمشهر فتح ارزش های والای انسانی و درس هایی بزرگی از ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه برخی می خواهند این نور خدا را در دل های مردم خاموش کنند خاطرنشان کرد: مردم ایران درتمامی عرصه ها بیدارهستند زیرا مردم می خواهند در مسیر ولایت حرکت کنند و آن ها این ولایت را به عنوان یک اصل والا پذیرفته اند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgw39x.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما