يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 23644

آرام طبع در صبای قم ماندنی شد

قم نيوز : قم نیوز: محمد امین آرام طبع بازیکن اهوازی تیم فوتبال صبای قم با نظر صمد مرفاوی در این تیم ماندنی شد.
آرام طبع در صبای قم ماندنی شد
به گزارش قم نیوز، پس از اینکه صمد مرفاوی در سمت مربیگری صبا ابقا شد، باشگاه صبا نیز با نظر مربی خود اقدام به مذاکره برای تمدی قرارداد بازیکنان در شرف جدایی کرد.

محمد امین آرام طبع بازیکن ۳۰ ساله صبا که ۲ فصل پیش از تیم آلومینیوم هرمزگان به صبای قم پیوست یکی از بازیکنانی است که در لیست صمد مرفاوی جای دارد و در صبا ماندنی شده است.

آرام طبع یک فصل دیگر با صبا قرارداد داشت و برای بازی در فصل جدید لیگ بر‌تر با صبا به توافق رسید.

وی فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی شدیدش در نیم فصل نخست از ترکیب صبا دور بود و نخستین بازی فصل خود را در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست برابر ملوان و نفت تهران انجام داد.

در نیم فصل دوم و پس از چند هفته غیبت، آرام طبع تبدیل به بازیکن فیکس تیم تحت هدایت صمد مرفاوی شد و در هفته‌های بیست و دوم تا بیست و نهم در ۸ بازی به طور کامل و ۹۰ دقیقه‌ای برای صبا بازی کرد.

تیم فوتبال صبای قم از ۱۷ خرداد ماه کار خود را در قم آغاز می‌کند و بر این اساس، بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند در تمرین این تیم شرکت می‌کنند.

باشگاه صبای قم هنوز در مورد فهرست خرید و فروش خود واکنشی نشان نداده و به نظر می‌رسد این فهرست حداکثر ظرف یکی دو روز آینده از سوی صمد مرفاوی به باشگاه صبای قم اعلام شود.

رضا عنایتی، کیوان امرایی و اکبر صادقی، سه بازیکن کلیدی صبا تاکنون با پایان مدت قرارداد خود با صبا، این تیم را ترک کرده‌اند و ۱۳ بازیکن دیگر صبا نیز قراردادشان با صبا به پایان رسیده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5qar.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما