يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 23650

8 ایستگاه تجمعی VIP در قم ایجاد خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: برای رفاه و آسایش شهروندان تا پایان سال هشت ایستگاه تجمعی VIP در قم افتتاح می‌شود.
8 ایستگاه تجمعی VIP در قم ایجاد خواهد شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی در مراسم افتتاح رسمی ایستگاه تجمعی مسافر (VIP)که با حضور جمعی از مدیران شهری و حمل و نقل و ترافیک صورت گرفت، بیان داشت: ایستگاه تجمعی با توجه به اهمیت و ضرورت گسترش کمی و کیفی حمل و نقل عمومی در سطح شهر و ایجاد رفاه نسبی شهروندان در میدان جانبازان راه‌اندازی شد.

وی افزود: این ایستگاه به منظور استفاده و گرایش مردم به استفاده از اتوبوس براساس تاکیدات مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است و در ابعاد ۱۲ در ۲.۵ متر در میدان جانبازان ساخته شد.

امراللهی با تبیین دلایل ایجاد این ایستگاه در میدان جانبازان تصریح کرد: این میدان یکی از ایستگاه‌هایی است که با تقاضای فراوان روبه‌رو است و کیفی سازی محل انتظار مردم برای سوار شدن بر اتوبوس ضروری است.

وی با بیان اینکه ایستگاه مذکور با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است، گفت: این ایستگاه به سیستم سرمایش و گرمایش در محیط محصور، کفپوش، سقف کاذب ضد حریق، ال سی دی، اینترنت وای فای، تلفن عمومی مرتبط با ۱۳۷ و صندوق پستی مجهز است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این ایستگاه ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر نشسته و ۴۰ نفر ایستاده را دارد و ما در تلاشیم که ایستگاه‌های تجمعی را تا پایان سال به ۱۰ ایستگاه برسانیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxvd0.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما