يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 23651

شهرداری قم پروژه‌های شهری را در زمان مقرر افتتاح کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه مسئولان باید به شهرداری برای تکمیل پروژه های خود کمک کنند گفت: شهداری قم نیز در این میان باید پروژه های شهری را در زمان مققر به اتمام برساند.
شهرداری قم پروژه‌های شهری را در زمان مقرر افتتاح کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که صبح امروز در سالن جلسات شورای شهر قم برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: شهادت این امام بزرگوار را به همه ملت ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مردم قم سر سفره امام موسی کاظم (ع) نشسته‌اند زیرا که سه تن از اعضای خانوادگی این امام بزرگوار در قم مدفون شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه اوج خفقان در دوران عباسی بوده است عنوان کرد: بسیاری از فرزندان امام موسی کاظم (ع) با نام‌های مستعار زندگی و ازدواج کرده‌اند.

حجت الاسلام آتش زر خاطر نشان کرد: فرزندان امام موسی کاظم (ع) بیشتر در ایران ساکن شده‌اند که این امر برکتی برای ملت ایران است که بر سر سفره این خاندان نشسته‌اند و از نعمت‌های این امام بزرگوار بهره می‌برند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به شهرداری برای تکمیل پروژه های خود کمک کنند تصریح کرد: شهداری قم نیز در این میان باید پروژه های شهری را در زمان مققر به اتمام برساند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgq39x.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما