قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به وجود هزاران طلبه و دانشجوی خارجی در قم، بر لزوم برنامه ریزی در جهت استفاده از این ظرفیت عظیم برای ترویج معارف نورانی اسلام در جهان تاکیدکرد.
استفاده مناسب از ظرفیت طلاب خارجی برای ترویج معارف قرآنی در قم
به گزارش قم نیوز به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در دیدار مسئولان دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند تا ورود و خروج اتباع کشورهای خارجی از طریق مبادی قانونی انجام شود اظهار کرد: قم از جمله شهرهایی است که پذیرای بیشترین مهاجرین خارجی خصوصا کشورهای همسایه است.

استاندار قم راه اندازی دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی را گامی در راستای ساماندهی و نظارت مطلوب بر ورود و خروج قانونی مهاجرین عنوان کحرد و افزود: ‌خوشبختانه قم در این زمینه جزء استان های پیشگام و الگوی بسیاری از استان‌های دیگر است.

وی با اشاره به حضور خیل عظیمی از دانشجویان و طلاب خارجی مقیم در قم به دلیل موقعیت معنوی و جاذبه های فرهنگی و مذهبی این شهر اظهار کرد:‌ این حضور گسترده، ظرفیت ویژه ای را برای ترویج دین و انعکاس حقایق اسلام در سطح جهان فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با بیان اینکه نباید به مسئله پذیرش اتباع خارجی به عنوان یک تهدید نگاه کنیم خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی سازماندهی شده از وجود نخبگان خارجی به عنوان یک فرصت و ظرفیت ارزشمند استفاده کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaminu.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما