سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : 23707

مبعث آئینه تمام نمای ارزش‌های اخلاقی و انسانی است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور امور بانوان استاندار قم گفت: مبعث آئینه تمام نمای ارزش‌های اخلاقی و انسانی است و پیامبر اسلام احیاگر بسیاری از ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی بودند.
مبعث آئینه تمام نمای ارزش‌های اخلاقی و انسانی است
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری درباره بعثت نبی مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: بعثت حضرت محمد (ص) بعد از ۷۰۰ سال خالی بودن زمین از وحی الهی رخ داد و حضرت فرمودند من تکمیل کننده دین خدا هستم.

مدیر گروه مطالعات زنان جامعه‌المصطفی‌العالمیه، زمان بعثت را در شرایطی که ضلالت و گمراهی بشریت را فرا گرفته بود عنوان کرد و گفت: با بعثت پیامبر لازم بود تا حجت بر مردم تمام شود، در آن برهه باید آیات الهی برای مردم بازگو می‌شد.

مشاور امور بانوان استانداری قم تصریح کرد: این رخداد در عربستان بود که آثاری از تمدن و توسعه و پیشرفت کمتر دیده می‌شد و خداوند این نیاز را در این منطقه با بعثت رسول پاسخ داد.

استاد حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه بعثت پیامبر از عربستان بود اما دین پیامبر دینی فراگیر بود، خاطرنشان کرد: دین پیامبر خاتم (ص) همه هستی را فراگرفت و با این رخداد عظیم خداوند حجت را بر جهانیان تمام کرد.

ظهیری با بیان اینکه در بعثت و تولد رسول اکرم (ص) تحولات عظیمی رخ داد، گفت: در زمان بعثت حضرت محمد (ص) زمین تشنه، زمان را مغتنم شمرد برای اینکه جان تازه‌ای بگیرد.

مدیر گروه مطالعات زنان جامعه‌المصطفی‌العالمیه خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین آثار بعثت نبی مکرم اسلام (ص) این بود که حضرت احیاگر بسیاری از ارزش‌های اسلامی بودند که در این احیاگری بسیاری از کرامات اخلاقی به ویژه درباره زنان نیز احیا شد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciyyar.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما