سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 23708

ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه دیدار نهایی جام حذفی کشور برابر میثاق تهران مشخص شد.
ترکیب تیم فوتسال ماهان تندیس قم مشخص شد
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب تیمش را برای دیدار برابر تیم فوتسال میثاق تهران در دیدار نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال کشور اعلام کرد.

بر این اساس، سعید قاسمی، حمید رشیدی، علیرضا وفایی، مسعود ایازی، محمدحسین کوهستانی، محمد کرمانی، ابوالقاسم عروجی، محمد وزیر‌زاده، مهدی زاهدی، مسلم اولاد قباد، مسعود دانشور، علی ابراهیم بیگی و علی اصغر احمدی نفراتی هستند که در فهرست محسن حسن‌زاده حضور دارند.

پیش از آغاز مسابقه و پس از اینکه بازیکنان ماهان تندیس بدن خود را گرم کردند یک بازیکن دیگر از لیست محسن حسن‌زاده خارج و از روی سکو بازی را تماشا می‌کند.

در این فهرست فرهاد فلامرزی و میثم راموز بازیکنان جوان ماهان تندیس حضور ندارد اما اصغر احمدی نیز که به دلیل آسیب دیدگی در مرحله نیمه نهایی برابر شهرداری تبریز در ترکیب تیم غایب بود به تیم بازگشته است اما خبری از نام علی شریفی و محمد دهقان که مصدوم شده، نیست.

مسعود دانشور نیز که پس از سپری کردن دوره مصدومیت بلند مدت خود به ترکیب ماهان برگشته و در بازی برگشت ماهان تندیس و شهرداری تبریز در قم نیز بازی کرد، احتمالا در فهرست نهایی این مسابقه قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و میثاق تهران از ساعت ۱۷ امروز در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود، و تیم برنده بازی امروز عنوان قهرمانی نخستین دوره جام حذفی را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjoae8.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما