چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 23733

صبای قم مدافع سابق مس را جذب کرد

قم نيوز : قم نیوز:تیم فوتبال صبای قم با مدافع سابق تیم‌های مس و استقلال برای عضویت این تیم در بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به توافق رسید.
صبای قم مدافع سابق مس را جذب کرد
به گزارش قم نیوز، در حالی که ۶ روز از آغاز مهلت نقل و انتقالات بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است، باشگاه صبای قم با مدافع فصل قبل مس کرمان به توافق رسید و این بازیکن را برای لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به خدمت گرفت.

در واقع مسئولان تیم فوتبال صبای قم در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر، مدافع فصل قبل تیم فوتبال مس کرمان یعنی پیروز قربانی با تجربه را برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جذب کرد.

در حالی که مهلت نقل و انتقالات چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنج‌شنبه اول خرداد ماه آغاز شده است و تا حدود ۵۵ روز دیگر ادامه خواهد داشت، صبای قم نیز همچنان برای جذب بازیکنان مورد نظر خود در تلاش است.

در حالی که تیم‌های مختلف لیگ برتری این روزها با شایع کردن خبرهای مختلف مبنی بر جذب فلان بازیکن مطرح لیگ برتری سر و صدای خاصی به پا کرده‌اند، اما تیم فوتبال صبای قم امروز برای جذب نخستین بازیکن لیگ برتری اقدام کرد و پیروز قربانی را از تیم فوتبال مس کرمان به خدمت گرفت.

پیروز قربانی از بازیکنان فصل گذشته تیم نارنجی‌پوش مس کرمان است که با سه سرمربی در ترکیب تیم مس به عنوان یک مدافع جلو زن در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به میدان رفت و حالا نخستین بازیکن جدیدی است که برای لیگ چهاردهم با نظر مساعد کادر فنی صبای قم، به جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی ملحق شد.

با نظر عبدالصمد مرفاوی و موافقت مسئولان باشگاه صبای قم، این باشگاه با پیروز قربانی بازیکن جدید خود برای یک فصل به توافق رسید تا این بازیکن به عنوان یکی از خریدهای صبا در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

قربانی در مسابقات جدید لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به عنوان مدافع در حالی برای صبا بازی خواهد کرد که صبایی‌ها در نقل و انتقالات لیگ برتر به احتمال فراوان چند بازیکن فصل گذشته خود در خط دفاعی را از دست می‌دهند.

پیروز قربانی در حالی برای تیم صبای قم در فصل جدید لیگ برتر به میدان خواهد رفت که صبای قم تاکنون غلامرضا عنایتی، اکبر صادقی و کیوان امرایی را با رفتن این سه بازیکن به تیم پدیده مشهد در نقل و انتقالات از دست داده است.

خرید جدید تیم فوتبال صبای قم از مس کرمان نخستین سهمیه لیگ برتری این تیم با توجه به قوانین نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر دوره چهاردهم به شمار می‌رود و صبا می‌تواند پنج بازیکن لیگ برتری دیگر نیز برای لیگ جدید به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxqni.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما