چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 23744

آغاز تمرینات تیم فوتبال صبا از 17 خرداد در قم

قم نيوز : قم نیوز: تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز هفدهم خرداد ماه در قم آغاز می‌شود.
آغاز تمرینات تیم فوتبال صبا از 17 خرداد در قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که ۴۶ روز از پایان دیدارهای سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس می‌گذرد و ۶۵ روز دیگر به آغاز چهاردهمین دوره این مسابقات باقی مانده است، صبای قم نیز به جمع تیم‌هایی پیوست که تمرینات خود را از نیمه دوم خرداد ماه آغاز می‌کند.

بر خلاف فصول گذشته این بار صبایی‌ها در تلاش و تکاپو برای انتخاب یک نفر واجد شرایط به عنوان سرمربی و همچنین تعیین برنامه‌های خود برای حضور در لیگ چهاردهم زمان زیادی را از دست نداده‌اند و با غنیمت شمردن فرصت و وقت خود می‌خواهند از هفدهم خرداد ماه برنامه‌های آماده سازی خود را استارت بزنند.

بر اساس آخرین خبرها از باشگاه صبای قم، سرانجام برنامه‌های مدیریت این باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال صبا برای شروع تمرینات این تیم به منظور حضور موفق در لیگ چهاردهم مشخص شد و صبایی‌ها از روز شنبه هفدهم خردادماه با حضور عبدالصمد مرفاوی برای لیگ چهاردهم کار خود را شروع می‌کنند.

نخستین تمرین صبا در ورزشگاه یادگار امام، دانشگاه یا هلال احمر قم

قرار است روز شنبه با حضور عبدالصمد مرفاوی به عنوان سرمربی این فصل تیم فوتبال صبای قم و همچنین همکاران وی در کادر فنی، این تیم رسما کار خود را با بازیکنانی که تا آن زمان قراردادشان به ثبت می رسد یا جذب می شوند، تمرینات خود را آغاز کند.

صبایی‌ها بعد از قطعی شدن حضور عبدالصمد مرفاوی در راس کادر فنی این تیم، نخستین جلسه تمرینی خود را در یکی از ورزشگاه‌های یادگار امام، دانشگاه قم یا هلال احمر قم برگزار ‌می‌کنند و سپس ادامه تمرینات خود را به ترتیب در این سه مکان دنبال خواهند کرد.

برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در تیرماه

صبایی‌ها البته در ادامه تمرینات خود زیر نظر عبدالصمد مرفاوی و کادر فنی این تیم در یک اردوی آماده سازی تقریبا طولانی مدت دنبال می‌کنند و به خوبی برنامه های آماده سازی خود برای لیگ چهاردهم دنبال کنند و با وضعیتی مطلوب وارد رقابت با حریفان شوند.

تیم فوتبال صبای قم برای چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک مرحله اردوی آماده‌سازی دیگر و همچنین چندین بازی تدارکاتی پیش‌بینی کرده است که هنوز زمان و مکان برگزاری آنها مشخص نیست و باید از نهم مرداد ماه وارد رقابت با حریفان خود شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxae8.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما