پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 23800

مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران درگذشت آیت الله زرندی را تسلیت گفت

قم نيوز : قم نیوز: مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، در پیامی، درگذشت آیت الله زرندی، نماینده فقید مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران درگذشت آیت الله زرندی را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز، در این پیام آمده است: ارتحال عالم مجاهد مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ حسین معصومی زرندی رحمه الله علیه موجب تاثر گردید.

پیام حاکیست: آن مرحوم که از یاران و علاقه مندان خاص امام راحل و ارادتمندان به مقام معظم رهبری ی به شمار میرفت در طول سالیان متمادی با تاسیس حوزه های علمیه برادران وخواهران در منصب امامت جمعه کرمانشاه و نمایندگی خبرگان رهبری ایفای نقش می نمودند.

در این پیام بیان شده است: وی که از مبارزان قبل از انقلاب بشمار میرفت در دوران دفاع مقدس و پس از آن خدمات قابل توجهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم متدین و انقلابی خطه ولایتمدار کرمانشاه انجام دادند و در این راه متحمل زحمات بسیاری گردیدند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران فقدان آن عالم جلیل القدر را به محضر مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی ، حوزه های علمیه ، مردم متدین کرمانشاه ، شاگردان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و جهت ایشان از در گاه ایزد متعال علو درجات را خواستار شده است .

آیت الله محمدحسین معصومی زرندی، نماینده سابق ولی فقیه در کرمانشاه و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری بود که شش خردادماه جاری در ۸۲ سالگی به علت عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdccx4qi.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما