جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 23829

تنیس باز قمی در مسابقات بانوان کشور صاحب نشان برنز شد

قم نيوز : قم نیوز: حاصل تلاش نفرات اعزامی از استان قم به پیکارهای منطقه ای تنیس بانوان کشور کسب یک مقام سوم و نشان برنز این رقابت ها بود.
تنیس باز قمی در مسابقات بانوان کشور صاحب نشان برنز شد
به گزارش قم نیوز، چهار بانوي قمي در مسابقات تنيس مناطق قهرماني کشور با حريفان خود از استان‌هاي مختلف به رقابت پرداختند و از بین آنها یک نفر توانست خود را به جمع چهار تنیس باز برتر رسانده و در نهایت رتبه سوم را کسب کند.

بر اساس برنامه ريزي فدارسيون تنيس ميزباني بازي‌هاي منطقه چهار تنيس بانوان کشور به هيئت تنيس استان همدان واگذار شده بود و از تنیس استان قم فائزه خداکرمي، اکرم کامياب، سيما شريف‌زاده و هما شريف‌زاده به شکل انفرادي با حريفان خود مسابقه دادند.

تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات همدان، البرز، قم، تهران، خوزستان و اصفهان بودند که بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان به مدت يک هفته بازي‌هاي خود به صورت انفرادي برگزار کردند تا نفرات برتر مشخص شوند.

در واقع این مرحله نخست رقابت های تنیس مناطق کشور بود که با عنوان جام هگمتانه به میزبانی هیئت تنیس استان همدان به انجام رسید و این مسابقات را سازمان لیگ فدارسیون تنیس کشورمان برنامه ریزی، برگزار و مدیریت می کرد، ضمن اینکه شرکت کنندگان در آن تنها در بخش انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مرحله نخست رقابت های آزاد مناطق پنج گانه تنیس بانوان کشور با انجام مراسم قرعه کشی بدون حضور ۱۲ نفر برتر کشور به میزبانی هیئت تنیس همدان آغاز شد تا ۱۹ تنیسور حاضر در این دوره از مسابقات به مدت یک هفته با یکدیگر مسابقه بدهند.

این در شرایطی است که این رقابت ها در بخش آقایان بدون حضور ۳۲ نفر برتر از روز نهم تا سیزدهم خرداد ماه سال جاری به میزبانی هیئت تنیس همدان و با همکاری آکادمی تنیس الیت و شرکت چاوش راه بنا برگزار می‌شود تا برترین ها مشخص شوند.

با انجام مرحله یک هشتم نهایی رقابت های منطقه ای تنیس بانوان تکلیف ۷ تنیسور راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها مشخص شد در حالی که از جمع چهار بانوی تنیس باز استان قم که در این رقابت ها حضور داشتند، ۳ نفر یعنی فائزه خدا کرمی، اکرم کمیاب و سیماسادات شریف زاده به این مرحله راه پیدا کردند.

با این حال نتایجی که در مرحله یک هشتم رقم خورد موجب حذف کامیاب و شریف زاده شد و تنها خداکرمی به نیمه نهایی رسید اما این تنیس باز قم در نیمه نهایی به تنیس باز تهران باخت و در نهایت با کسب مقام سوم به کار خود در این دوره از پیکارها پایان داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdnj0x.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما