شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 23865

افزایش 30 درصدی ازدواج در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال استان قم از ثبت هزار و 48 مورد ازدواج در استان قم در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: ازدواج نسبت به زمان مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
افزایش 30 درصدی ازدواج در قم
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری با اشاره به رشد ۱۲ درصدی متولدین اردیبهشت ماه امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته گفت: هزار و ۹۰۴ نفر در اردیبهشت ماه متولد شده‌اند که از این تعداد ۹۹۴ پسر در شهر، یک پسر در روستا و ۹۰۴ دختر در شهر و ۵ دختر در روستا ولادت یافته‌اند.

وی با بیان اینکه تولد نوزادان پسر در ماه گذشته بیش از دختران بوده است، ادامه داد: فراوانی نام‌ها به ترتیب برای فاطمه با ۱۴۳ مورد و امیرعلی با ۷۴ مورد بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با اشاره به وقوع ۴۶۸ مورد وفات در ماه گذشته در استان قم گفت: وفات نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از ثبت هزار و ۴۸ مورد ازدواج در استان قم در اردیبهشت ماه خبر داد و عنوان کرد: ازدواج نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

عسکری با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی طلاق در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد طلاق در این ماه را ۲۲۵ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین این مسئله نسبت به ماه گذشته نیز کاهش داشته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkj0x.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما