شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 23883

جام جهانی همه مسائل جوانان نیست

قم نيوز : قم نیوز: مشاور امور جوانان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد این است که هفته جوان از جام جهانی تاثیر بگیرد زیرا باید در نظر داشت که همه مسائل جوانان جام جهانی نیست.
جام جهانی همه مسائل جوانان نیست
به گزارش قم نیوز، محمد ابویی ظهر امروز در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نباید مسائل جوانان به اندازه‌ای پررنگ ارائه شود که حساسیت ایجاد کند و شعار شود و نه به اندازه‌ای کم‌رنگ باشد که مسائل آنها فراموش شود.

وی با تاکید بر افزایش پوشش اخبار حوزه جوان، گفت: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد این است که هفته جوان از جام جهانی تاثیر بگیرد، البته جام جهانی ظرفیتی برای مطرح کردن موضوعات مرتبط با جوانان است، ولی همه مسائل جوانان، جام جهانی نیست.

رئیس دفترخانه شهریاران جوان یادآور شد: جام جهانی به عنوان فرصت هیجانی و ورزشی است که جوانان به آن علاقه‌مند هستند ولی در هفته جوان هر اندازه به موضوع جوان و ورزش در ذیل موضوعات جوانان پرداخته شود، کار درستی صورت گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: جوانان از جمله کسانی هستند که در پیشبرد این شعار موثر هستند و در زمینه اقتصاد مقاومتی و پروسه فعالیت‌های فرهنگی می‌توانند نقش ایفا کنند.

مشاور امور جوانان معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اهمیت هویت جوانان اشاره کرد و افزود: هویت فرهنگی و دینی بسیار موثر است، البته باید در نظر داشت که جوانان دارای فطرت پاک هستند و اگر به طور مناسب برنامه‌ریزی کنیم، لوح سفید فطرت جوانان در اختیار انقلاب، نظام و عفت الهی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید به صورت دقیق، عمیق و متناسب با ادبیات مقاومت در این زمینه ورود پیدا کرد، گفت: ادبیاتی که دو سال گذشته در حوزه رسانه بوده با ادبیات امروز تفاوت دارد و اکنون ادبیاتی که به کار می‌رود، ملموس‌تر شده است.

ابویی خاطرنشان کرد: رسالت سنگینی در زمینه صداقت،‌ شفافیت و اعتمادسازی مردم وجود دارد.

وی یادآور شد: طرحی با عنوان راه‌اندازی گروه شهریاران جوان در هر استان مطرح شده که باید زمینه‌های راه‌اندازی آن در هر استان بررسی شود.

وی عنوان داشت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌ها سالانه تشکیل جلسه می‌دهد که سال گذشته مصوبه‌ای برای تاسیس خانه‌های شهریاران جوان در کلانشهرها و مراکز استان‌ها داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsj0x.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما