يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 23920

ایرانجوان و پیروزان قم به لیگ برتر صعود کردند

قم نيوز : قم نیوز:تیم های فوتبال ایرانجوان و پیروزان قم با قرار گرفتن در رده های نخست و دوم لیگ دسته اول ، به لیگ برتر فوتبال استان قم صعود کردند.
ایرانجوان و پیروزان قم به لیگ برتر صعود کردند
به گزارش قم نیوز، پرونده رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم بسته شد و دو تیم ایرانجوان و پیروزان راهی لیگ بر‌تر شدند و مبتکر به دسته دوم سقوط کرد.

در پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم که با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد، تیم فوتبال ایرانجوان با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۰ بازی عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم فوتبال پیروزان با ۲۴ امتیاز به مقام دوم رسید و همراه با ایرانجوان به لیگ بر‌تر صعود کرد.

در هفته پایانی این رقابت‌ها تیم فوتبال ایرانجوان با نتیجه ۴ بر صفر برابر هنگ پیروز شد تا فصل را با برد به اتمام برساند و پیروزان نیز برابر پیام ۲ بر یک بازنده شد اما این شکست تاثیری در صعود این تیم به لیگ بر‌تر نداشت.

تیم فوتبال مبتکر نیز که در هفته پایانی با قرعه استراحت روبرو شده بود با توجه به تساوی افشین برابر آریا و پیروزی ارم ساز وحدت برابر افشید در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت و به دسته دوم سقوط کرد.

پیش از این، تیم فوتبال آدلان پس از برگزاری چند مسابقه در هفته‌های نخستین لیگ از ادامه مسابقات انصراف داده بود تا به دسته دوم سقوط کند و مبتکر که تا هفته چهارم در کورس مدعیان قرار داشت به شکل عجیبی قعر نشین شد و به آدلان پیوست.

در جدول رده بندی و پس از تیم‌های ایرانجوان و پیروزان که در رده‌های نخست و دوم قرار گرفتند، تیم‌های پیام با ۱۹ امتیاز، آریا با ۱۷ امتیاز و کیان نوین با ۱۵ امتیاز سوم تا پنجم شدند.

این مسابقات زمستان سال گذشته در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم آغاز و پس از توقف دو ماهه از بهار امسال از سر گرفته شد و تیم‌های پرسپولیس جعفریه، افشید و هنگ در آن ششم تا هشتم شدند.

نکته قابل توجه در این مسابقات، میانگین سنی پایین تیم ایرانجوان صدرنشین مسابقات و سطح فنی کیفی پایین برخی تیم‌های حاضر در مسابقات بود که باید مسئولان فوتبال قم را به فکر چاره‌ای برای تحول فنی فوتبال در لیگ بزرگسالان بیندازد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfx1d0.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما