پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 2398

آخر هفته ای پركار برای نمایندگان ورزش قم در لیگ های كشوری

قم نيوز : قم نیوز: رقابت های لیگ های مختلف ورزشی در حالی پس از تعطیلی چند روزه به مناسبت عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) پیگیری خواهد شد كه شاهد آخر هفته ای پركار برای نمایندگان ورزش قم در لیگ های كشوری خواهیم بود.
آخر هفته ای پركار برای نمایندگان ورزش قم در لیگ های كشوری
به گزارش قم نیوز، نمایندگان قم روز جمعه رقابت های حساسی در لیگ های برتر و دسته اول رشته هایی چون فوتبال، بسكتبال، والیبال، جودو، هندبال و كاراته در پیش خواهند داشت.

شاید حساس ترین رقابت تیم های قمی در مسابقات فرداجدال تیم فوتبال صبای قم و مس كرمان باشد.

صبای قم روز جمعه هجدهم آذر ماه در دیداری حساس از شانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های كشور برابر تیم فوتبال مس كرمان به میدان می رود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار حساس صبای قم و مس كرمان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های كشور از ساعت ۱۵ به قضاوت محسن قهرمانی در كرمان برگزار می شود.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم تا قبل از بازی این هفته با تیم مس كرمان با ۲۷ امتیاز در مكان چهارم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های كشور قرار دارند در حالی كه استقلال با ۳۳ امتیاز صدرنشین است و تراكتورسازی و نفت تهران هم ۲۷ امتیازی هستند.

دیگر دیدار حساس نمایندگان قم در لیگ های كشوری را جهش ترابری قم در لیگ برتر بسكتبال انجام خواهد داد.

جهش ترابری قم در آخرین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر بسكتبال كشور به مصاف همیاری شهرداری زنجان می رود.

یازدهمین و آخرین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسكتبال باشگاه های كشور عصر جمعه این هفته برگزار می شود و ۱۲ تیم لیگ برتری در هفته پایانی نیم فصل نخست با یكدیگر پیكار می كنند و در یكی از دیدارهایی كه قرار است به صورت همزمان از ساعت ۱۶ عصر جمعه هجدهم آذر ماه برگزار شود، تیم بسكتبال جهش ترابری قم در دیداری خانگی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای تیم همیاری شهرداری زنجان خواهد بود.

این دیدار ششمین بازی خانگی شاگردان سیدعباس آقاكوچكی در تیم بسكتبال جهش ترابری قم در نیم فصل نخست از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسكتبال باشگاه های كشور است كه در جدال با تیم همیاری شهرداری زنجان برگزار می شود.

جهش ترابری هم اكنون با كسب ۱۱ امتیاز در رده پایانی جدول لیگ برتر بسكتبال قرار دارد.

اما سایر نمایندگان قم در بازی های فردا در لیگ های دسته اول با حریفان خود مصاف خواهند كرد كه یكی از مهم ترین دیدار ها را نماینده قم در لیگ دسته یك هندبال برگزار خواهد كرد.

تیم مهتاب قم عصر جمعه در مهم‌ترین بازی گروه دوم مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول هندبال كشور مقابل تیم هندبال تفت یزد به میدان می‌رود.

در حساس‌ترین بازی هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های كشور از ساعت ۱۸ عصر جمعه هجدهم آذر ماه از گروه دوم، تیم هندبال مهتاب قم در سومین بازی خانگی خود در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم پذیرای تیم هندبال تفت یزد خواهد بود.

در مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های كشور ۱۲ تیم در سه گروه به شكل دوره‌ای با یكدیگر به رقابت‌ می‌پردازند و در پایان دو تیم از هر گروه جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول را كسب خواهند كرد.

فردا تیم هلال احمر قم در سومین مسابقه خانگی خود در پیكارهای لیگ دسته اول والیبال كشور میزبان تیم آینده سازان قزوین است.

در این مسابقه خانگی تیم والیبال هلال احمر قم از ساعت ۱۷ عصر جمعه هجدهم آذر ماه برابر تیم والیبال آینده سازان قزوین در حالی به میدان می رود كه پیش از این در خانه موفق به شكست تیم های والیبال هیئت شیروان و شفق اردكان شده است.

این دیدار در سالن ورزشی شهید رضائیان قم برگزار خواهد شد.

رزمی كاران قمی نیز فردا با حریفان خود جدال خواهند كرد و طی آن تیم جودو پاسارگاد قم در دومین هفته مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه های كشور در دو مسابقه حساس به مصاف رقبای مدعی خود می رود.

رقابت های این هفته در گروه های دو گانه در سه مرحله برگزار می شود و طی آن در مرحله نخست تیم دو مسابقه برگزار می شود ولی جودوكاران تیم پاسارگاد قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت دو مسابقه دیگر این گروه را تماشا خواهند كرد.

این در حالی است كه در نخستین مسابقه مرحله نخست، تیم جودو جوانان استقلال ایران مقابل تیم هیئت جودوی قزوین صف آرایی می كند و در دیگر مسابقه مقابل تیم جودوی جوانان استقلال ایران قرار می گیرد.

این مسابقات به میزبانی هیات جودوی تهران برگزار خواهد شد.

كاراته كاهای شهاب گاز سوم قم نیز در رقابت‌های لیگ دسته‌ اول آینده سازان كاراته به مصاف هیئت قزوین و دانشگاه آزاد می‌روند.

تیم های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول آینده سازان كاراته رقابت های هفته چهارم و پایانی از دور رفت را روز جمعه هجدهم آذر ماه در سالن ورزشی شهید كبكانیان تهران برگزار می كنند تا قهرمان نیم فصل مشخص شود.

در مرحله نخست این مسابقات تیم كاراته آینده سازان صنایع شهاب گاز سوز قم در جدالی حساس برابر یكی از دو نماینده كاراته استان قزوین یعنی تیم كاراته آینده سازان قزوین (ب) به روی تاتامی خواهد رفت.

همچنین در مرحله دوم هفته چهارم و پایانی از نیم فصل نخست مسابقات لیگ آینده سازان كاراته باشگاه های كشور، كاراته كاهای تیم صنایع شهاب گاز سوز قم در رقابتی مهم با تیم آینده سازان دانشگاه آزاد اسلامی تهران رقابت می كنند.

در جدول رده بندی هم اكنون تا پیش از برگزاری هفته پایانی، دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۲۲ امتیاز انفرادی در مكان نخست قرار دارد، شهرداری زنجان با ۱۵ امتیاز تیمی و۱۰۳ امتیاز انفرادی در مكان دوم ایستاده و امید ارژن شیراز با ۱۲ امتیاز تیمی و ۱۰۵ امتیاز انفرادی سوم است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.n0x2yt0sja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما