قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم، از آمادگی همه جانبه شهرداری این شهر در راستای خدمات رسانی به زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.
آمادگی شهرداری قم برای خدمت رسانی به زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت و گویی اظهار داشت: شهرداری قم با بسیج همه نیروها و امکانات با اجرای برنامه های متنوع خدماتی، رفاهی، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی آماده خدمات رسانی مطلوب به زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: با توجه به تشکیل ستادهای دوازده گانه خدماتی و اطلاع رسانی به ریاست شهردار قم و محوریت معاونت هماهنگی مناطق و امور شهری، فعالیت گسترده کمیته های مربوطه در زمینه مناسب سازی محیطی از طریق سیاهپوش کردن معابر، نصب تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، نصب بنر و پلاکارد با محتوای مناسب با ارتحال حضرت امام(ره) و قیام ۱۵خرداد در حال انجام است.

اصفهانیان مقدم افزود: تجهیز و آماده سازی پارکسوارها به خصوص پارکسوار شمالی و امیر کبیر به تسهیلات رفاهی مورد نیاز زائران از قبیل سرویس های بهداشتی، روشنایی، نمازخانه، ایستگاه شارژ موبایل، مازوت پاشی، خط کشی ، استقرار ستادهای خدمات رسانی و اطلاع رسانی در پارکسوارها و مسیر تردد زائران ، نظافت و پاکسازی معابر و شوارع با بکارگیری بیش از دو هزار نفر از پرسنل خدماتی و فضای سبز و ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری در سطح مناطق هشتگانه از جمله این خدمات است.

وی، ایجاد فضای مناسب در پارکسوارها جهت استقرار مراکز توزیع مایحتاج و اقلام ضروری زائران از قبیل آب شرب، یخ بهداشتی و غیره را از دیگر اقدامات شهرداری قم ذکر کرد.

وی به برنامه ریزی صورت گرفته به منظور سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی حدفاصل پارکسوار شمالی تا حرم مطهر به طور مستمر و در تمامی ساعات شبانه روز اشاره کرد و بیان داشت: در راستای تامین و افزایش ضریب ایمنی پارکسوارهای ویژه تردد زائران، تمامی پرسنل عملیات و خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در پارکسوار ها و اتوبان قم - تهران در آماده باش کامل بوده و در این ایام در محل های مشخص شده استقرار خواهند داشت.

معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم از برنامه ریزی در راستای کنترل ناهنجاریهای اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی با محوریت ستاد پیشگیری تخلفات شهری شهرداری خبر داد و گفت: در این ایام متکدیان و دستفروشان از محوطه پیرامون هسته مرکزی، مسجد مقدس جمکران و پارکسوارها جمع آوری خواهند شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی متولیان برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر خواستار هماهنگی لازم جهت اخذ مجوزات مربوطه در راستای استقرار سیستم یکپارچه پسماندهای شهری و نظم و نظافت محیط شهری شد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdxn0x.yt0sj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما