دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 23987

مدافع صبای قم به تیم ملی فوتبال دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان به تمرینات و اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.
مدافع صبای قم به تیم ملی فوتبال دعوت شد
به گزارش قم نیوز، تنها ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم در اردوی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در حال حاضر «روزبه چشمی» است که با دعوت به مرحله جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی در کنار سایر ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تمرین خواهد کرد.

این در حالی است که اکنون هدایت تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان را ادواردو نلو وینگادا سرمربی اهل کشور پرتغال بر عهده دارد و این مربی بازیکنان زیادی را مورد تست و ارزیابی قرار داده تا به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب بهترین‌های فوتبال کشور در رده سنی امید برسد.

با تشخیص مربیان ایرانی که در کنار وینگادای پرتغالی حضور دارند بازیکنانی از باشگاه‌های مختلف فوتبال کشورمان اعم از لیگ برتر جام خلیج فارس و دسته‌های اول و دوم جام آزادگان در تمرینات و تست‌گیری اولیه تیم ملی فوتبال امید کشورمان حضور پیدا کردند تا از بین‌ آنها بازیکنان مورد نظر انتخاب شوند.

این در حالی است که مهمترین هدف و برنامه‌ای که اکنون برای تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان از سوی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده آماده‌سازی و ایجاد شرایط مناسب برای حضور در فوتبال بازی‌‌های آسیایی و المپیک آینده است.

در واقع برنامه کوتاه‌مدت مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان این است که تیم ملی ابتدا در بازی‌های ۲۰۱۴ آسیایی اینچئون کره جنوبی حضور پیدا کند و پس از سال ۱۹۹۸ تایلند که موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شده بود، بار دیگر قهرمانی این بازی‌ها را به دست بیاورد.

همچنین برنامه بلند مدت مسئولان فدراسیون کشورمان برای تیم ملی فوتبال امید حضور پرقدرت در مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل است تا تیم ملی بتواند بعد از سه دهه سرانجام به بازی‌های المپیک در رشته فوتبال راه پیدا کند.

به همین منظور بیش از ۱۰۰ بازیکن از باشگاه‌های مختلف فوتبال ایران زیر نظر وینگادا پرتغالی و همکارانش در کادر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان حضور پیدا کردند و از بین آنها اکنون ۳۰ بازیکن انتخاب شده‌اند که یکی از این انتخاب شده‌ها «روزبه چشمی» از صبای قم است.

«چشمی» بازیکنی بلند قامت است که با سابقه بازی در تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در آغاز بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با نظر سرمربی وقت صبای قم یعنی محمد مایلی‌کهن به تیم صبای قم ملحق شد.

این بازیکن در ترکیب صبای قم بازی‌های خوبی برابر حریفان به نمایش گذاشت و حتی توانست در یکی از بازی‌های صبای قم در لیگ سیزدهم برابر داماش گیلان گل برتری صبا را در پیروزی سه بر دو صبا به ثمر برساند و نقش تاثیرگذاری در ابقاء صبا در لیگ برتر داشته باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciy3ar.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما