دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : 24014

ملی پوشان کشتی قم عازم تفلیس می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: فرنگی کاران نوجوانان کشورمان جهت شرکت در مسابقات کشتی بین المللی گرجستان عازم تفلیس می‌شوند و ۲ کشتی گیر قمی نیز در ترکیب تیم ملی حاضر هستند.
ملی پوشان کشتی قم عازم تفلیس می‌شوند
به گزارش قم نیوز، دو بنده وزن ۴۲ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در اختیار نمایندگان کشتی قم است و این کشتی گیران در تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات بین المللی میسخاتا شرکت می‌کنند.

رقابت‌های بین المللی میسخاتای گرجستان تا ۱۴ خرداد ماه در این کشور برگزار می‌شود و تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات در ۳ وزن ، نماینده دارد.

در وزن ۴۲ کیلوگرم محمد جواد رضایی و علیرضا نجاتی دو کشتی گیر قمی تیم ملی هستند در حالی که در وزن ۵۴ کیلوگرم امین قلاوند و میثم دلخانی و در وزن ۶۹ کیلوگرم علی احمدپور ترکی و سید احسان موسوی دیگر اعضای تیم ملی هستند.

مربیگری تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان در تورنمنت گرجستان بر عهده علی اشکانی و علیرضا چمیانی است و محمد جواد رضایی و علیرضا نجاتی کشتی گیران قمی دعوت شده در وزن ۴۲ کیلوگرم، پیش از این در کنار محمدرضا مختاری فرنگی کار استان فارس برای حضور در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در تایلند مسابقه دادند اما در پایان کشتی گیر استان فارس برای اعزام به مسابقات آسیایی برگزیده شد.

با نگاهی به فهرست نفرات اعزامی به تورنمنت میسخاتا، به نظر می‌رسد فدراسیون کشتی نفراتی را برای مسابقات گرجستان دعوت کرده که در مسابقات آسیایی تایلند در لیست تیم ملی جایی نداشته‌اند.

حسین ابراهیمی در وزن ۶۳ کیلوگرم و علی اصغر شهبازی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم دیگر کشتی گیران قمی تیم ملی کشورمان را تشکیل می‌دهند اما به دلیل اعزام نشدن نمایندگانی از ایران در این اوزان، در این مسابقات حضور نمی‌یابند.

علی اصغر شهبازی ماه گذشته در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که در تایلند برگزار شد موفق به کسب مدال نقره آسیا شد در حالی که در دیدار نهایی برابر کیم رومن از قرقیزستان شکست خورد و نتوانست مدال طلای قهرمانی آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaywnu.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما