کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال قم

خبرگزاری تسنیم , 12 خرداد 1393 ساعت 19:03

قم نیوز: دبیر هیئت فوتبال قم از افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی احمدی اظهار کرد :امسال برای نخستین بار مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم را با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود

وی گفت :هیئت فوتبال استان قم بدین دلیل ، این تصمیم را اتخاذ کرده که قم از نظر توانایی فنی ، در جمع استان‌های فوتسال خیز کشور قرار دارد و افزایش این تعداد تیم به لیگ دسته اول به افزایش سطح کیفی فوتسال قم کمک شایانی می‌کند.

دبیر هیئت فوتبال قم افزود : مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم در گذشته با شرکت ۱۰ تیم و ظرف سال‌های اخیر با شرکت ۱۲ تیم برگزار شده اما کمیته فوتسال قصد دارد این مسابقات را در سال ۹۳ با تعداد ۱۴ تیم برگزار کند.

احمدی بیان کرد: در مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم قم در سال ۹۲، ۲ تیم به‌صورت مستقیم و ۲ تیم پس از حضور در پلی‌آف و مسابقه با ۲ تیم انتهای جدولی لیگ دسته اول به این دسته راه یافتند.

وی ابراز کرد: در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های سادات، انصار، یاس، پویا، شهدای جنت‌آباد، کوثر، پاسارگاد و میعاد حضور داشتند و در این گروه تیم فوتسال مقاومت با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و بار دیگر به لیگ دسته اول صعود کرد و پویا نیز در پلی‌آف تیم آبادگران را برد و راهی دسته اول شد.

دبیر هیئت فوتبال قم عنوان کرد : در گروه دوم و در رقابت تیم‌های فوتسال مقاومت، المپیاد، ارم کیش، پاس، آسمان، ماهان، بیمه کارآفرین و پیام جعفریه تیم فوتسال انصار با کسب نتایج خوب در روزهای پایانی مسابقات صدرنشین شد و جواز حضور در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول قم را به دست آورد.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24021

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24021/افزایش-تیم-های-حاضر-لیگ-برتر-فوتسال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir