دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 24021

افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت فوتبال قم از افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال قم خبر داد.
افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال قم
به گزارش قم نیوز، علی احمدی اظهار کرد :امسال برای نخستین بار مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم را با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود

وی گفت :هیئت فوتبال استان قم بدین دلیل ، این تصمیم را اتخاذ کرده که قم از نظر توانایی فنی ، در جمع استان‌های فوتسال خیز کشور قرار دارد و افزایش این تعداد تیم به لیگ دسته اول به افزایش سطح کیفی فوتسال قم کمک شایانی می‌کند.

دبیر هیئت فوتبال قم افزود : مسابقات فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم در گذشته با شرکت ۱۰ تیم و ظرف سال‌های اخیر با شرکت ۱۲ تیم برگزار شده اما کمیته فوتسال قصد دارد این مسابقات را در سال ۹۳ با تعداد ۱۴ تیم برگزار کند.

احمدی بیان کرد: در مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم قم در سال ۹۲، ۲ تیم به‌صورت مستقیم و ۲ تیم پس از حضور در پلی‌آف و مسابقه با ۲ تیم انتهای جدولی لیگ دسته اول به این دسته راه یافتند.

وی ابراز کرد: در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های سادات، انصار، یاس، پویا، شهدای جنت‌آباد، کوثر، پاسارگاد و میعاد حضور داشتند و در این گروه تیم فوتسال مقاومت با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و بار دیگر به لیگ دسته اول صعود کرد و پویا نیز در پلی‌آف تیم آبادگران را برد و راهی دسته اول شد.

دبیر هیئت فوتبال قم عنوان کرد : در گروه دوم و در رقابت تیم‌های فوتسال مقاومت، المپیاد، ارم کیش، پاس، آسمان، ماهان، بیمه کارآفرین و پیام جعفریه تیم فوتسال انصار با کسب نتایج خوب در روزهای پایانی مسابقات صدرنشین شد و جواز حضور در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول قم را به دست آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcizuar.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما