يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 24455

فوتبال ساحلی برای نخستین بار در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت فوتبال قم با بیان اینکه فوتبال ساحلی برای نخستین بار در قم راه‌اندازی می‌شود گفت:راه‌اندازی یک زمین استاندارد فوتبال ساحلی می‌تواند پاسخگوی نیاز بخش ساحلی رشته‌های ورزشی دیگر هم باشد.
فوتبال ساحلی برای نخستین بار در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی احمدی اظهار کرد: به طور کلی ساختار فوتبال شامل سه بخش فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی است اما قم با وجود فعالیت جدی در زمینه توسعه فوتبال و فوتسال ، تاکنون فعالیتی در زمینه فوتبال ساحلی نداشته است.

وی گفت : استان قم تنها یک داور در فوتبال ساحلی دارد و به جز این ، تاکنون فعالیت باشگاهی در این زمینه در قم وجود نداشته و علت آن ، نبود زمین فوتبال ساحلی در قم بوده است.

دبیر هیئت فوتبال قم افزود : خوشبختانه با رایزنی های انجام شده در پی آن هستیم که امسال برای نخستین بار فوتبال ساحلی را در قم راه اندازی کنیم و کار در اختیارگیری زمین مورد نیاز برای تجهیز و راه اندازی فوتبال ساحلی انجام شده است.

احمدی بیان کرد : یکی از زمین‌های در نظر گرفته شده که کاربری ورزشی داشته و وابسته به اداره کل ورزش و جوانان قم است در منطقه نیروگاه قرار دارد که علت عدم ساخت آن کمبود اعتبار بوده است اما به تازگی توانسته ایم زمینی را با همکاری شهرداری قم در محدوده بوستان علوی در اختیار بگیریم و قرار است جلساتی برای بررسی راه های تامین بودجه ساخت آن داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بدون شک راه‌اندازی یک زمین استاندارد فوتبال ساحلی علاوه بر فعال شدن این رشته برای نخستین بار در قم ، می‌تواند پاسخگوی نیاز بخش ساحلی بسیاری از رشته های دیگر هم باشد برای مثال تیم های والیبال ساحلی ، کبدی ساحلی ، هندبال ساحلی و چند رشته دیگر می‌توانند از این زمین برای انجام تمرینات خود استفاده کنند.

دبیر هیئت فوتبال قم تصریح کرد: با توجه به وجود ماسه سرند شده در زمین فوتبال ساحلی ، این مکان فضای بسیار خوبی برای تمرینات بدنسازی تیم های ورزشی حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای ایجاد می‌کند و به جرئت می توان گفت بخش قابل توجهی از نیازهای ورزشی قم را پاسخ می‌دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری های لازم در زمینه تامین بودجه ساخت و بهره برداری از سوی نهادهای مربوطه انجام گرفته تا قم هر چه سریع‌تر صاحب نخستین زمین فوتبال ساحلی شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjixe8.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما