قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت فوتبال استان قم با بیان این که شهرداری و هیئت فوتبال برای راه اندازی فوتبال ساحلی در قم مشارکت می‌کنند گفت: زمینی با مساحت ۲ هزار متر در نزدیکی بوستان علوی قم برای احداث زمین فوتبال ساحلی مد نظر قرار دارد.
شهرداری و هیئت فوتبال برای راه اندازی فوتبال ساحلی در قم مشارکت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، علی احمدی  درباره وضعیت راه اندازی فوتبال ساحلی در قم اظهار کرد: پیش از این زمینی با مساحت ۲ هزار متر در نزدیکی بوستان علوی قم برای احداث زمین فوتبال ساحلی مد نظر قرار داشته که در حال حاضر برای تخصیص این زمین به فوتبال و ورزش‌های ساحلی در حال رایزنی با شهرداری قم هستیم.

وی گفت: با شهرداری قم نامه نگاری کرده‌ایم و قرار است موضوع واگذاری این زمین به هیئت فوتبال استان قم برای راه اندازی فوتبال ساحلی در کمیسیون تخصصی شهرداری قم مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شدن آن نیازمند مساعدت شهرداری است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم افزود: به طور معمول، شهرداری برای راه اندازی زمین‌های ورزشی در سطح شهر، آن را به صورت کار‌شناسی و به شکل اجاره در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد و بخش خصوصی کار ساخت و تجهیز آن را انجام می‌دهد اما هیئت فوتبال قم به دنبال این است که این زمین را به شکل دائم برای ساماندهی فوتبال ساحلی در قم در اختیار بگیرد.

احمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد وضعیت ورزشگاه شهید حیدریان قم عنوان کرد: ورزشگاه شهید حیدریان به شکل کامل، آماده شده و زمین چمن آن در حال خط کشی است و امیدواریم با افتتاح قریب الوقوع آن، وضعیت سخت افزاری برگزاری مسابقات فوتبال در قم دگرگون شود.

وی تصریح کرد: با توجه به بازسازی زمین چمن فوتبال و پیست دو و میدانی و با توجه به نیاز مبرم و حیاتی هر دو رشته فوتبال و دو و میدانی به این ورزشگاه، قرار است ورزشگاه شهید حیدریان به صورت مشترک به هر دو هیئت فوتبال و دو و میدانی واگذار شود.

دبیر هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: قصد داریم با در اختیار گیری ورزشگاه شهید حیدریان، مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال قم را در ورزشگاه تختی و مسابقات لیگ‌های بزرگسالان را در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار کنیم تا فشار روی ورزشگاه تختی تعدیل شده و از نظر زمانی، بتوانیم با فراغ بال مسابقات را برنامه ریزی کنیم.

احمدی افزود: چند سالی است که ورزشگاه تختی قم زیر فشار سنگین برنامه‌های تمرینی و مسابقاتی فوتبال قم در رده‌های سنی مختلف و سطوح گوناگون مسابقاتی بوده اما بازگشت ورزشگاه حیدریان به آغوش فوتبال قم، دست هیئت فوتبال را برای برگزاری مسابقات باز می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzxni.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما