سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 24031
منبع : خبرگزاری حوزه

هزینه هنگفت سعودی‌ها برای وهابی‌کردن جوانان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرشبکه ماهواره ای انوار2،گفت: آل سعود رأس همه فتنه‎ها و بزرگترین خطر شیطانی برای ملت عراق بوده که با گمراه کردن افکار اهل سنت خواهان ایجاد نا آرامی در کشور عراق است.
هزینه هنگفت سعودی‌ها برای وهابی‌کردن جوانان
به گزارش قم نیوز، مدیر شبکه ماهواره انوار۲ با اشاره به اوضاع سیاسی کنونی عراق اظهار داشت: اوضاع عراق از زمان سقوط رژیم دیکتاتوری بعث صدام حسین- که ۳۵ سال بر عراق حکومت کرد- در سال ۲۰۰۳ با چالشهای بزرگی مواجه است.

ازهر الخفاجی، با اشاره به تلاش نیروهای اشغالگر در تجزیه عراق گفت: نیروهای اشغالگر برای ویران کردن عراق بمب‎های زمان داری در عراق کاشته اند تا با این هدف به اسم فدرالی بودن، عراق را تجزیه کنند.

وی، با بیان این که اقلیم کردستان در حال حاضر دولتی مستقل از عراق است، اظهار داشت: آخرین حرکت و گامی که دولت اقلیم کردستان انجام داد، صادرکردن نفت کردستان به کشورهای اروپایی و رسیدن به خواسته های خود از جمله بودجه کردستان بود.

الخفاجی، با تأکید براین که فتنه های فرقه ای و مذهبی از دسیسه های دیگر نیروهای اشغالگر در عراق است، بیان داشت: در دوران های گذشته ملت عراق از اهل سنت، شیعه و دیگر قومیت‎ها با هم برادر و متحد بودند و حتی حکومت صدام دیکتاتور که شهروندان شیعی را قتل و عام می کرد نیز نتوانست فتنه مذهبی در میان ملت عراق ایجاد کند.

وی در خصوص اتحاد و برادری ملت عراق در دوران های گذشته افزود: در ماه‎های چهارم، پنجم و ششم سال ۲۰۰۳ میلادی پس از سقوط نظام دیکتاتوری صدام حسین هیچ گونه خشونت تروریستی و فتنه مذهبی در بغداد صورت نگرفت و این نشان از برادری و اتحاد ملت عراق است.

مدیر شبکه انوار۲، ‎با بیان این که نیروهای اشغالگر آمریکایی با خلق فتنه مذهبی در عراق خواهان سرپوشی از خشونت ها و جنایت‎های وحشیانه خود هستند، اذعان داشت: وجود شبکه‎های جاسوسی که شب و روز با همکاری و کمک‎های مالی سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد و سازمان سیا آمریکا علیه حکومت و ملت عراق برنامه های شیطانی و تروریستی اعمال می‎کنند مشکل اساسی و گریبان گیر ملت عراق است.

ترکیه و عربستان آتش فتنه مذهبی در عراق را شعله ور می کنند

الخفاجی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای مجاور ازجمله عربستان سعودی، قطر، امارات، اردن و ترکیه با کمک های مالی به تروریستها آتش فتنه مذهبی و فرقه ای را در عراق شعله ور ساختند.

وی با تأکید بر این که سازمان جاسوسی کشور اردن، قطر و دیگر کشورهای عربی به رژیم دیکتاتوری بازمانده بعث شهر امّان، تاکتیک‎های نظامی و برنامه‌های شیطانی آموزش می دهند، اظهار داشت: سال گذشته برنامه شیطانی این حاکمان دست نشانده استکبار در برخی از شهرهای عراق از جمله موصل، کرکوک، انبار و صلاح الدین به اسم سکوهای تظاهرات اعتراض آمیز علیه حکومت مالکی برای ایجاد انقلاب دیکتاتوری دیگر شاهد بوده ایم.

مدیر شبکه انوار۲ تأکید کرد: آل سعود رأس همه فتنه‎ها و بزرگترین خطر شیطانی برای ملت عراق بوده که با گمراه کردن افکار اهل سنت خواهان ایجاد نا آرامی در کشور عراق است.

الخفاجی سیاست آینده عراق را خوشبینانه عنوان کرد و بیان داشت: بصیرت مردمان عراق از توطئه‎ها و فتنه‎های دشمنان، نکته‌ای اساسی است که که نمونه اش همکاری ملت با نیروهای نظامی عراق برای نابودی گروهک‎های تروریستی داعش، نیروهای بازمانده حزب بعث در شهرهای فلوجه، رمادی و انبار می‌باشد.

این مدیر شبکه عربی، بصیرت ملت عراق در مقابله با نیروهای تروریستی را یکی از نقش‌های مهم ملت برای خنثی سازی برنامه های شیطانی رژیم صهیونیستی دانست و اظهار داشت: سرنگونی رژیم بعث و گروهک های تروریستی از سوی ملت عراق همه برنامه ها و دسیسه های سازمان یافته رژیم صهیونیستی را با مشکل مواجه کرده است.

اهالی خوزستان سربازان وفادار رهبری هستند

وی با تأکید براینکه حمله نظامی رژیم دیکتاتوری بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار جهانی سازمان یافته بود،خاطرنشان کرد: در دوران پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی، صدام حسین دست نشانده استکبار با همکاری نظامی فرانسه،آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای عربی و اروپائی جنگ تحمیلی را آغاز کرد تا از ورود بیداری اسلامی به کشور عراق جلوگیری کند.

الخفاجی با بیان این که استان خوزستان موقعیت استراتیژیکی برای ایران دارد و مجاور کشورهای عربی است، بیان داشت: برخی از کشورهای عربی چشم طمع به این استان را دارند. همانطور که صدام حسین با تبلیغات رسانه ای گسترده در جنگ تحمیلی گمان می کرد این استان با داشتن قومیت عرب تحت تصرف او قرار می گیرد اما این چنین نشد؛ چرا که اهالی خوزستان برای همه جهانیان ثابت کردند که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از سربازان وفادار امام خامنه ای هستند.

مدیر شبکه انوار۲، با اشاره به فعالیت های برخی از رسانه های شیطانی عربی علیه استان خوزستان گفت: رسانه‎های شیطانی و شبکه‎های ماهواره ای همچون الشرقیه، العربیه، وصال و الاحوازنا که از پایتخت ریاض عربستان پخش می شود، فعالیت های زیادی را با کمک‎های مالی عربستان علیه استان خوزستان انجام می دهند.

وی با بیان این که برنامه دیگر آل سعود غیر از تبلیغات رسانه ای علیه استان خوزستان ایجاد فرقه وهابیت است، تأکید کرد: وجود ادله های بسیار نشان می‎دهد که عربستان سعودی هزینه های هنگفتی برای وهابی شدن جوانان استان خوزستان می‎پردازند و این مساله خطرناکی برای استان بوده و باید رویکردهای ویژه را برای مقابله با آن در پیش گرفت.

الخفاجی تأسیس شبکه ماهواره ای اهواز در استان خوزستان را ضربه محکمی برای مزدوران وهابیت دانست، و اظهار داشت: برای مواجه شدن با تبلیغات شیطانی وهابیت تنها شبکه ماهواره کافی نیست بلکه باید با برگزاری مراسم های مذهبی، دینی و تبلیغات گسترده صحیح از شیوع وهابیت در این استان جلوگیری کرد.

مدیر شبکه ماهواره ای انوار ۲ درباره تأثیر سخنان سیاسی و فرهنگی مقام معظم رهبری در عراق گفت: ملت عراق اعتقاد دارند که جمهوری اسلامی ایران متمسک به اهل بیت(ع) و تنها کشوری است که در برابر همه ابرقدرت‎های استکباری از جمله رژیم صهیونیستی ایستاده و در این جهت ملت عراق سخنان آیت الله سید علی خامنه ای را به طور مداوم پیگیری می کنند.

وی در پایان با تأکید بر این که آیت الله خامنه ای سخنان بسیاری در بیداری اسلامی ملت عراق ایراد کردند، خاطرنشان کرد: رهبر جمهوری اسلامی ایران به مسائل کشورهای اسلامی که برخی از آنها زیر فشار استکبار به سر می‎برند واقع بینانه نگاه می‎کند و سخنان این عالم بزرگوار در بیداری ملت‎های اسلامی تأثیر گذار است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvye8.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما