قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از آمادگی کامل قم برای میزبانی از کاروان‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
قم آماده میزبانی از کاروان‌های اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش با تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، با بیان اینکه امام خمینی (ره) هویت انقلاب اسلامی است اظهار کرد: باید زمینه پذیرایی هرچه بهتر از زائرین مرقد مطهر ایشان را فراهم کنیم.

استاندار قم با اشاره به اقامت کاروان‌های اعزامی از استان‌های مختلف کشور در قم برای زیارت حرم کریمه اهل بیت (س) و حضور در مسجد مقدس جمکران در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد تصریح کرد: قم در این ایام میزبانی ارادتمندان و عاشقان امام خمینی (ره) را به بهترین وجه ممکن انجام خواهد داد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات ستاد بزرگداشت استان از مدت‌ها قبل و اتخاذ تمهیدات کامل در این ستاد گفت: شهر مقدس قم برای پذیرایی شایسته از مهمانان و عزاداران امام راحل آمادگی کامل دارد.

صالحی‌منش با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم تا گره‌های کور ترافیکی در این ایام نداشته باشیم، همکاری هر چه بیشتر مردم و زائرین با مسئولان در این زمینه را ضروری دانست و افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده، کمترین مشکلات و نارسایی‌های خدمات‌رسانی را در ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد داشته باشیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaawnu.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما