چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 24097

همایش فرهنگی «بهار شهادت» در کربلا آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز:‌همایش فرهنگی بهار شهادت «مهرجان ربیع الشهاده» با حضور تولیت‌ آستان‌های مقدس معصومین علیهم‌السلام و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در کربلا آغاز شد.
همایش فرهنگی «بهار شهادت» در کربلا آغاز شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)،‌ در این همایش که در صحن مطهر امام حسین(ع) آغاز شد، بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالهادی کربلایی تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) به ایراد سخن پرداخت.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح حیدری رئیس اداره اوقاف شیعه عراق و تجلیل از برخی شخصیت‌های فرهنگی شهر کربلا از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

همچنین روز نخست این همایش،‌ شاعران به شعرخوانی در وصف مقامات اهل‌بیت علیهم‌السلام پرداختند و در ادامه نیز شرکت‌کنندگان در همایش از نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا دیدن کردند.

بعداز نماز عشا، محفل انس با قرآن در صحن‌مطهر حضرت عباس علیه‌السلام برگزار می‌شود و در ادامه نشست آشنایی هیئت‌های شرکت‌کننده در دهمین همایش فرهنگی بهار شهادت در هتل شرق‌ا‌لاوسط کربلا برگزار شد.

دهمین همایش فرهنگی بهار شهادت در روز جمعه ۱۶ خرداد مصادف با هفتم شعبان با سخنرانی تولیت آستان قدس حسینی(ع) و تجلیل از برگزیدگان همایش به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzgb5.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما