شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 24144

نقش آفرینی عموم مردم در صیانت از محیط زیست قم

قم نيوز : قم نیوز:‌استاندار قم با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست یک امر همگانی است، نقش آفرینی عموم مردم را در صیانت از محیط زیست استان ضروری خواند.
نقش آفرینی عموم مردم در صیانت از محیط زیست قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش همزمان با هفته محیط زیست از اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم بازدید کرد.

استاندار قم در این بازدید و در جمع مدیران و پرسنل این سازمان در سخنانی اهمیت حفظ و حراست از آب و خاک استان را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه محیط زیست یکی از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید است اظهار کرد: امور زیست محیطی استان نیز با همین رویکرد در حال پیگیری است.

صالحی‌منش با تاکید بر ضرورت پایبندی به قوانین و مقررات زیست محیطی توسط همه اقشار جامعه، وظیفه محیط بانان را بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: همه باید این قشر را در حفظ و حراست از محیط زیست یاری کنیم.

مقام عالی دولت در استان حفظ محیط زیست را از موکدات دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت احصاء روایات ائمه معصومین در ارتباط با حراست از منابع طبیعی تصریح کرد: مسئله محیط زیست جایگاه مهمی در اسلام دارد.

وی همچنین مشارکت فعال و نقش آفرینی عموم مردم در پیشبرد اهداف زیست محیطی را ضروری خواند و افزود: دستگاه‌های فرهنگی باید با فرهنگ‌سازی زمینه‌ساز عزم ملی برای تحقق این مهم باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceez8w.jh8eei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما