کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان

خبرگزاری فارس , 17 خرداد 1393 ساعت 18:46

قم نیوز: مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان با سخنرانی استاندار قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حمید ناطقی با اشاره به اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) اظهار کرد: این کانون در امر مشارکت جوانان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برنامه‌ریزی می‌کند تا به توانمندی‌های خود برای انجام فعالیت‌ها تکیه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد زمینه‌ای فراهم کرده تا استعدادهای جوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شکوفا شود و برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای بینش و آگاهی صورت گرفته است.

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) با اشاره به برنامه‌هایی در زمینه بانوان گفت: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) زمینه‌های مشارکت بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و دینی را با محوریت تربیتی، فرهنگی و تحکیم خانواده به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: این نهاد در زمینه مشاوره و راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی، از قبیل اشتغال، ازدواج، تحصیلات، اعتقادات و پرهیز از موادمخدر برنامه‌هایی برگزار می‌کند.

ناطقی عنوان کرد: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) همواره تلاش دارد تا اعضای فعال اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، عاطفی و فکری را تربیت کند و معرفت دینی آنها برای تعمیق فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی افزایش پیدا کند.

وی گسترش اخلاق و معنویت و ارزش‌های اسلامی، همکاری و هماهنگی سازنده با نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و دانشگاهی و ترویج و احیای فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی را از وظایف دیگر هیئت خادم‌الرضا(ع) ذکر کرد.

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری جشن ازدواج ۱۰۰ زوج عضو هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) خبر داد و افزود: جشن ازدواج جوانان عضو هیئت خادم‌الرضا(ع) هر ساله به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیئت خادم‌الرضا(ع) برای هزار و ۲۰۰ نفر از اعضا جشن ازدواج برگزار کرده است، گفت: هدف از برگزاری چنین مراسمی آسان‌سازی امر ازدواج جوانان است تا جوانان بتوانند بدون سخت‌گیری تشکیل خانواده دهند.

ناطقی یادآور شد: جشن ازدواج ۱۰۰ زوج عضو هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) امشب ساعت ۲۱ با سخنرانی استاندار قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24157

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24157/برگزاری-جشن-ازدواج-100-زوج-جوان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir