شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 24157

برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان

قم نيوز : قم نیوز: مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان با سخنرانی استاندار قم خبر داد.
برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان
به گزارش قم نیوز، حمید ناطقی با اشاره به اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) اظهار کرد: این کانون در امر مشارکت جوانان در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برنامه‌ریزی می‌کند تا به توانمندی‌های خود برای انجام فعالیت‌ها تکیه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد زمینه‌ای فراهم کرده تا استعدادهای جوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شکوفا شود و برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای بینش و آگاهی صورت گرفته است.

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) با اشاره به برنامه‌هایی در زمینه بانوان گفت: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) زمینه‌های مشارکت بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و دینی را با محوریت تربیتی، فرهنگی و تحکیم خانواده به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: این نهاد در زمینه مشاوره و راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی، از قبیل اشتغال، ازدواج، تحصیلات، اعتقادات و پرهیز از موادمخدر برنامه‌هایی برگزار می‌کند.

ناطقی عنوان کرد: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) همواره تلاش دارد تا اعضای فعال اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، عاطفی و فکری را تربیت کند و معرفت دینی آنها برای تعمیق فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی افزایش پیدا کند.

وی گسترش اخلاق و معنویت و ارزش‌های اسلامی، همکاری و هماهنگی سازنده با نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و دانشگاهی و ترویج و احیای فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی را از وظایف دیگر هیئت خادم‌الرضا(ع) ذکر کرد.

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری جشن ازدواج ۱۰۰ زوج عضو هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) خبر داد و افزود: جشن ازدواج جوانان عضو هیئت خادم‌الرضا(ع) هر ساله به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیئت خادم‌الرضا(ع) برای هزار و ۲۰۰ نفر از اعضا جشن ازدواج برگزار کرده است، گفت: هدف از برگزاری چنین مراسمی آسان‌سازی امر ازدواج جوانان است تا جوانان بتوانند بدون سخت‌گیری تشکیل خانواده دهند.

ناطقی یادآور شد: جشن ازدواج ۱۰۰ زوج عضو هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) امشب ساعت ۲۱ با سخنرانی استاندار قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyzar.t1a5w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما