دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 7342

طرح تابستان خوب من برگزار خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری هفتمین طرح اوقات فراغت هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) با عنوان "تابستان خوب من" همزمان با ایام تابستان خبر داد.
طرح تابستان خوب من برگزار خواهد شد
به گزارش قم نیوز، حمید ناطقی  با اشاره به هفتمین طرح اوقات فراغت هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) اظهار کرد: عنوان "جشنواره تابستان خوب من" برای طرح اوقات فراغت سال جاری انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت و کانون خادم‌الرضا با کوله باری از تجربه در زمینه فعالیت‌های دینی، فرهنگی، قرآنی و به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان اقدام به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت مانند سال‌های گذشته کرده است.

رییس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) با بیان اینکه شش محور برنامه برای طرح اوقات فراغت تعیین شده است، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت در قالب موضوعات علمی، آموزشی و دانش‌افزایی، اردویی، معنوی و مناسبتی، مقطعی و مسابقات و سرگرمی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تفاهمی با آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای منعقد شده تا در بخش‌های علمی و آموزشی، ورزشی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و هنری، کنکور و رفاهی اجتماعی به ارائه برنامه بپردازند.

ناطقی ادامه داد: برنامه‌های مقطعی شامل فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بوده که به صورت موردی و کوتاه مدت و بر حسب نیاز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های معرفتی در زمینه‌های مختلف گفت: این کارگاه‌ها در زمینه‌هایی مانند ارتقای شناخت اصول مکتب متعالی تشیع، برطرف کردن شبهات دینی، عفاف و حجاب و تاثیر متقابل فرد و جامعه برگزار می‌شود.

رییس هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) ادامه داد: در این برنامه‌ها از متخصصان و استادان حوزه دعوت می‌شود تا به ایراد سخنرانی پرداخته و شرایط و وضعیت فرهنگی روز جامعه را تبیین کنند.

وی عنوان داشت: در بخش مسابقات جشنواره از محتوای سخنرانی‌ها و برنامه‌های جشنواره تابستان خوب سوالاتی مطرح شده و مسابقات خانوادگی و اینترنتی برگزار می‌شود.

ناطقی یادآور شد: اعضای هیئت و کانون خادم‌الرضا به منظور بهره‌مندی از امکانات آموزشگاه‌های طرف قرار داد باید به دفتر یا پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) مراجعه کرده و معرفی‌نامه ویژه اعضا را دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.knqt23nxiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما