دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 24210

گسترش حضور فعال تشکل‌های غیردولتی در قم

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: حضور فعال تشکل‌های غیردولتی در استان یک شاخص اجتماعی است، بنابراین باید در همه ابعاد گسترش پیدا کند.
گسترش حضور فعال تشکل‌های غیردولتی در قم
به گزارش قم نیوز، ابراهیم حاجی‌مظفری ظهر امروز در مراسم تقدیر از مدیران پیشین و مدیران جدید حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم ضمن تبریک روز جوان اظهار کرد: زیرساخت‌های حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری چندان قوی نیست.

وی افزود: زیرساخت حوزه معاونت سیاسی امنیتی به دستگاه‌های زیرمجموعه این حوزه وصل است و این بخش قرار نیست اقدامات اجرایی انجام دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم ادامه داد: با همکاری استانداری و معاونت سیاسی امنیتی استانداری در تلاش هستیم نقطه عطفی در تاریخ قم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه دفتر امور اجتماعی و فرهنگی که زیرمجموعه معاونت سیاسی امنیتی استانداری قرار دارد، حوزه وسیعی است، گفت: صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر از مواردی است که رسیدگی به آن سلامت هر استان را تضمین می‌کند.

حاجی‌مظفری با تاکید بر اینکه قم باید با مدیران لایقی که دارد در زمینه عفاف و حجاب به عنوان یک الگو برای دیگر شهرها باشد، ادامه داد: موضوع تحکیم خانواده، ترویج ازدواج و پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره افزایش جمعیت در قم باید بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد، گفت: معضل طلاق، کودکان خیابانی، خانم‌های در معرض خطر و آسیب و رسیدگی به بیماران خاص از مواردی است که این دفتر باید به آن رسیدگی کند و اقدامات پیشگیرانه انجام دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم تصریح کرد: حضور فعال تشکل‌های غیردولتی در قم یک شاخص اجتماعی است که باید این ظرفیت را در همه ابعاد گسترش دهیم.

وی تکریم و احترام به ارباب رجوع را از وظایف مدیران دانست و خاطرنشان کرد: باید در همه سطوح به این مسئله توجه کنیم و نسبت به اینکه خادم مردم قم هستیم، افتخار کنیم و نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم اقدام کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciurar.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما