دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 24221

دشمنی استکبار به دلیل هراس آنها از شیعه است

قم نيوز : قم نیوز:استاده حوزه علمیه با اشاره به دشمنی استکبار با شیعه گفت: شیعه‌کشی در دنیا نشانه کوچک شدن شیعه و بزرگی دشمن نیست، بلکه این نشان می‌دهد که شیعه بزرگ است.
دشمنی استکبار به دلیل هراس آنها از شیعه است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید کل کشور گفت: در خدمت به خاندان شهدا باید تمام تلاش و همت را داشته باشید به ویژه نسبت به افرادی که ضعیف‌تر هستند، این خدمت خالصانه و مراجعه به این قشر ارزشمند موجب خشنودی خداوند و امام عصر (عج) است.

وی با اشاره به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی در طول هشت سال به دانش فنی جهاد دست یافتیم به طوری که در سال‌های پایانی با کمترین شهید توانستیم بیشترین پیروزی را کسب کنیم، در بحث اقتصاد مقاومتی نیز باید حماسه‌ای اینچنین بیافرینیم، نه تابع نظرات غربی‌ها باشیم.

استاد حوزه علمیه اقتصاد غرب را با ربا همراه دانست و افزود: دشمن نمی‌خواهد ما در اقتصاد حماسه آفرین باشیم، اما امام فرمودند من اطمینان دارم که اسلام سنگرهای کلیدی را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

حائری‌شیرازی افزود: غرب علوم انسانی را با دانشگاه، هنر را در هالیوود، ثروت را در بانک‌ها و قدرت را از طریق سازمان ملل به دست گرفته، اما ما همان طور که دانش فنی جهاد را کسب کردیم در اقتصادی و هنر سینما و... نیز موفق خواهیم بود.

وی اذعان داشت: باید بدانیم دین دانش متناسب با خودش را می‌خواهد، دانش ابزار و دین ارزش است، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.

این استاد حوزه با اشاره به دشمنی استکبار با شیعه تاکید کرد: امروز شاهد شیعه کشی در دنیا هستیم حتی کشتن کودکان شیعه، این نشانه کوچک شدن شیعه و بزرگی دشمن نیست، بلکه این نشان می‌دهد که شیعه بزرگ است حتی کودکش و این موجب هراس دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca6unu.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما