دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 24225

متوسل زاده به جمع مهاجمان تیم فوتبال صبای قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: امین متوسل زاده بازیکن فصل گذشته تیم داماش گیلان با عقد قراردادی یک ساله به جمع مهاجمان تیم فوتبال صبای قم پیوست.
متوسل زاده به جمع مهاجمان تیم فوتبال صبای قم پیوست
به گزارش قم نیوز، امین متوسل زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان با عقد قراردادی به تیم فوتبال صبای قم پیوست تا در لیگ چهاردهم حضور در تیم فوتبال صبای قم را تجربه کند.

این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۱ در کازرون استان فارس است فصل گذشته در ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان در ۲۷ مسابقه از جمع ۳۰ بازی لیگ برتر ، برای تیمش به میدان رفت و ۸ گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد.

وی پیش از پیوستن به داماش، در تیم های پاس همدان ، فولاد خوزستان ، راه آهن تهران ، مقاومت سپاسی شیراز ، پگاه گیلان و برق شیراز بازی کرده است و همواره مهاجم گلزنی نشان داده است.

امین متوسل زاده فوتبال خود را از تیم های جوانان دراک , برق , و بزرگسالان برق شیراز آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ به تیم آدمیرا واکر پیوست و با درخشش چشمگیری از هنگام ورود به این تیم نام وی همیشه در فهرست بازیکنان اصلی قرار داشت اما پس گذراندن یک دوره و به ثمر رساندن گلهای متعدد , متوسل زاده بر خلاف میل مربی و مدیران تیم آدمیرا و به دلایل شخصی به ایران بازگشت.

متوسل زاده پیش از آن که نامش به عنوان یک مهاجم گلزن در لیگ برتر بر سر زبان ها بیفتد به دلیل انجام حرکت جوانمردانه در دیدار برابر استیل آذین به عنوان چهره ای شاخص در فوتبال کشور مطرح شد.

متوسل‌زاده در سال ۱۳۸۹ در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر ایران بین تیم‌های مقاومت سپاسی شیراز و استیل آذین در شرایطی که تیم مقاومت سپاسی نیاز مبرم برای گرفتن امتیاز این مسابقه و باقی ماندن در لیگ برتر داشت در اوسط بازی حمید نشاط‌جو دروازبان تیم استیل آذین آسیب دیده و بر روی زمین قرار گرفته بود و متوسل‌زاده در یک فرصت گلزنی بسیار خوب قرار داشت با رعایت بازی جوانمردانه توپ را به بیرون زد تا به وضعیت دروازبان رسیدگی شود.

همین حرکت امین متوسل زاده سبب شد وی به عنوان جوانمردترین ورزشکار سال انتخاب شود و نام خود را در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جاودانه کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenw8w.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما