سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 24262

پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات کشور است

قم نيوز : قم نیوز:دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هجمه های فرهنگی با القای الگوهای غربی و بهره گیری از تمام ابزارهای ضددینی بوده از همین رو پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات کشور است.
پیروی از ولایت فقیه کلید حل مشکلات کشور است
به گزارش قم نیوز، محمد نبی حبیبی در دیدار با آیت‌الله علوی ‏گرگانی با اشاره به سابقه و پیشینه فعالیت حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی همواره در مسیر ولایت و مرجعیت گام برداشته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دشمنان از مدت ها قبل دست به هجمه های شدید فرهنگی و عقیدتی زده است، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به دنبال تخریب نظام های اخلاقی و معرفتی مردم است تا نظام اسلامی را براندازد.



رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع قوی ترین ابزار در برابر هجمه دشمنان است

وی با تاکید براینکه هجمه های فرهنگی با القای الگوهای غربی و بهره گیری از تمام ابزارهای ضددینی است، تصریح کرد: بهترین و قوی ترین ابزار در برابر دشمنان رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید است.

حبیبی با اشاره به خطری که از سوی جریانات تکفیری اسلام را تهدید می کند، تصریح کرد: تکفیری ها در حال حاضر اسلام و مسلمانان را تهدید می کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: فتنه ۸۸ که به بهانه انتخاب به راه افتاد امروز شاهد آن هستیم که برخی به دنبال پاک کردن صورت مسئله آن هستند از همین رو باید مراقب باشیم فتنه گران به صحنه باز نگردند.



راهکار حل مشکلات پیروی از ولایت فقیه و مراجع تقلید است

آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی نیز حزب موتلفه را قدیمی ترین حزب انقلاب دانست و اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهدیم که ایران اسلامی تنها کشوری است که مستقلا برای خود تصمیم می گیرد و روی پای خودش ایستاده است.

مرجع تقلید شیعیان افزود: امروز تداوم انقلاب از پیروزی انقلاب سخت تر است چرا که گاهی این خودی ها هستند که ما را مورد هجمه قرار می دهند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم راهکار حل مشکلات پیروی از ولایت فقیه و مراجع تقلید است، تصریح کرد: آنچه سبب ایجاد مشکلات شده کم کاری خو ما است از همین رو باید با مدیریت توم و بیکاری رفع شود.

وی با انتقاد از برگزاری و اجرای برنامه های پر هزینه گفت: مشاهده می کنیم که هر روز همایش ها و نشست های تشریفاتی و پر هزینه برگزار می شود در حالی که برای تبلیغات دینی چندان هزینه ای نمی شود.

آیت الله علوی گرگانی سوء مدیریت را عامل ایجاد و تشدید مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: نباید خطوط قرمز ما دستخوش اعمال نظر دیگران باشد از همین رو تمام مذاکرات و کارها باید با نظارت رهبر معظم انقلاب و مراجع انجام شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf00d0.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما