سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 24272

خانواده‌ها در مدارس فوتبال فاقد مجوز ثبت نام نکنند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم گفت: خانواده‌ها در مدارس فوتبال فاقد مجوز ثبت نام نکنند و در هنگام ثبت نام از باشگاه ها، مجوز سال ۹۳ مدارس فوتبال را بخواهند.
خانواده‌ها در مدارس فوتبال فاقد مجوز ثبت نام نکنند
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۱ مدرسه فوتبال و فوتسال قم موفق به اخذ مجوز سال ۹۳ شده اند و احتمالا ظرف چند روز آینده ۲ یا ۳ مدرسه فوتبال دیگر به این جمع اضافه می‌شوند.

وی در مورد مدارس فوتبالی که زیر نظر ارگان ها هستند گفت: آکادمی ملی فوتبال ایران اعلام کرده که تنها باشگاه های حاضر در لیگ های مختلف استانی و کشوری اجازه فعالیت به عنوان مدرسه فوتبال را دارند بنابر این ارگان‌هایی که در لیگ‌های استان تیم ندارند نمی‌توانند مجوز مدرسه فوتبال را دریافت کنند و فعالیت آن ها داخلی است.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم عنوان کرد: هیئت فوتبال استان قم به مدارس فوتبالی که دارای مجوز نیستند خدماتی ارائه نمی‌کند و این مدارس فوتبال اجازه شرکت در فستیوال های استانی و ملی را ندارند و مربیانی که در این مدارس فعالیت نمایند اجازه ارتقا به مدارج بالاتر را ندارند.

عمویی افزود: خانواده‌ها باید هوشیار باشند که در مدارس فوتبال فاقد مجوز ثبت نام نکنند و در هنگام ثبت نام از مسئول ثبت نام جواز مدرسه فوتبال سال ۹۳ که ممهور به مهر هیئت فوتبال قم باشد را بخواهند.

وی تصریح کرد: روز ۱۸ خردادماه مسئولان استانی مدارس فوتبال سراسر کشور در آکادمی ملی گردهم آمدند و در این نشست بر مقابله بر فعالیت های غیر قانونی تحت عنوان مدارس فوتبال و نیز توسعه علمی مدارس فوتبال تاکید شد.

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال قم خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته برگزاری فستیوال‌های مدارس فوتبال در رده‌های سنی مختلف را در دستور کار داریم و بر اساس پیش نویس طرح برگزاری فستیوال های سال ۹۳، این فستیوال احتمالا اواسط مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgxx9x.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما