قم نيوز : قم نیوز: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای نوبت چهاردهم تا ۲۸ خرداد ۹۳ تمدید شد.
مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال ۹۳ تا یک هفته تمدید شد
به گزارش قم نیوز به نقل از دانشگاه پیام نور استان قم، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای نوبت چهاردهم تا ۲۸ خرداد ۹۳ تمدید شد.
علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند تا هفته آینده یعنی تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ۹۳ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک خود اقدام کنند
داوطلبان می توانند با توجه به شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای شرکت در آزمون در یک رشته امتحانی ثبت‌نام نموده و با توجه به رشته امتحانی مورد تقاضا، حداکثر ۲۰ کدرشته محل تحصیل را (درصورت وجود) از دفترچه مذکور در فرم تقاضانامه درج نمایند.
پذیرش فقط برای مهر ۹۳ می باشد.پذیرش در این ثبت نام برای نیمسال مهر ۹۳ صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر ارشد امسال حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۳ باید فارغ التحصیل شده باشند.
هر داوطلب تنها در یک رشته و یک گرایش می تواند ثبت نام کند
هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت چهاردهم ۵۷۵۰۰ تومان (پنجاه و هفت هزار و پانصد تومان ) است که باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.
پذیرش بر اساس ظرفیت است. در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در هر کد رشته محل ۱۵نفر به صورت پژوهش محور و در کد رشته محل های تهران نیز ۲۰ نفر به صورت شیوه آموزش محور مجازی نیز پذیرش خواهند شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexx8w.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما