پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 24339

قضاوت داور قمی در انتخابی تیم ملی تکواندو

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندوی استان قم از قضاوت داور با تجربه تکواندوی قم در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان خبر داد.
قضاوت داور قمی در انتخابی تیم ملی تکواندو
به گزارش قم نیوز، علی افکاری اظهار کرد: بنا بر دعوت کمیته داوران فدراسیون تکواندو برای قضاوت پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نونهالان کشورمان، داور با تجربه تکواندوی استان قم نیز در این دوره از مسابقات قضاوت می‌کند.

وی ادامه داد: داوران تکواندوی قم در سال‌های اخیر به واسطه قضاوت‌های بی‌نقص و دقیقی که در مسابقات مهم برگزار شده تکواندوی کشور اعم از رقابت‌‌های لیگ، پیکارهای قهرمانی کشور و مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف انجام داده‌اند مورد اعتماد و تایید کمیته داوران فدراسیون تکواندو هستند و این برای تکواندوی قم مایه مباهات و افتخار است که در این بخش نیز هیئتی موفق هستیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم در ادامه به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نونهالان کشورمان برای شناخت نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: برای همین منظور اسامی داوران حاضر در انتخابی تیم ملی پسران مشخص شد.

وی تصریح کرد: داوران قضاوت کننده در مرحله دوم انتخابی تیم ملی نونهالان پسر به منظور حضور در مسابقات جهانی آذربایجان در حالی مشخص شدند که از قم سید علی خیرخواه داور با تجربه این رشته برای قضاوت جدال آینده‌سازان تکواندوی کشور انتخاب شده است.

افکاری به برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو برای برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: دومین مرحله انتخابی تیم ملی نونهالان تکواندو در بخش پسران با هدف حضور پرقدرت در مسابقات جهانی از امروز برگزار می‌شود و در آن علاوه بر یک داور، سه تکواندوکار از استان قم نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این انتخابی در اوزان مختلف به اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان دعوت خواهند شد، اظهار کرد: بر همین اساس رقابت‌های انتخابی پسران از امروز پنجشنبه ۲۲ خردادماه در تمام اوزان ده‌گانه به غیر از وزن دوم برگزار می‌شود. رئیس هیئت تکواندوی استان قم یادآور شد: البته ورود و وزن‌کشی تکواندوکاران شرکت کننده در این مرحله از انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نونهالان کشورمان شامگاه چهارشنبه ۲۱ خردادماه انجام شده و مدعیان اعزام به پیکارهای جهانی حریفان خود را شناخته‌اند.

وی با اشاره به اسامی داوران قضاوت کننده در این انتخابی افزود: داود فلاح، حمید اسداللهی، حافظ مهدوی، مهدی بهادری، علی کریمی، احسان نقیب‌زاده، محمد نوذری، عبدالمحمد بسحاق و اسماعیل اسفندیاری این پیکارها را قضاوت می‌کنند.

افکاری اظهار کرد: همچنین سعید خانیان، مهرداد حقیقی، مهدی اسکندری، جواد ولی‌الهی، ابراهیم شمسکار، علی‌محمد باج، سید علی خیرخواه، علیرضا عظیمی و مجید مولایی دیگر داوران این انتخابی محسوب می‌شوند ضمن اینکه سیروس رضایی سرناظر داوری این رقابت‌ها خواهد بود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم در بخش پایانی توضیحات خود راجع به پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندوی نونهالان به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای جهانی نیز اشاره کرد و افزود: اولین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از ۲ تا پنجم مردادماه به میزبانی باکوی آذربایجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaoenu.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما