پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 24352

زاگرس اهواز نخستین حریف ماهان تندیس قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در راه کسب مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور به مصاف زاگرس اهواز می‌رود.
زاگرس اهواز نخستین حریف ماهان تندیس قم شد
به گزارش قم نیوز، امسال هفتمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود و اکنون تنها یک مرحله از دور برگشت مرحله مقدماتی آن تا معرفی تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی باقی مانده است.

در هفتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور ۱۴ تیم حضور دارند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، دیدارهای خود در مرحله مقدماتی این فصل را در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌کنند.

مسابقات این مرحله به شکل دوره‌ای در هر گروه به انجام خواهد رسید و هر تیم حاضر در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی در تلاش برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی شش بازی در دور رفت و شش بازی در دور برگشت با حریفان خود برگزار می‌کند.

این در حالی است که با پایان بازی‌های مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود می‌کند و با انجام دیدارهای رفت و برگشت در چهار شهر مختلف سرانجام چهار تیم به نیمه نهایی می‌روند در حالی که در فصل گذشته نمایندگان فوتسال قم، مازندران، خوزستان و گیلان به نیمه نهایی راه یافتند.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم سال گذشته در گروه اول مرحله مقدماتی در کنار تیم‌هایی همچون لار جوان، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، شهرداری رشت، ماکو جوان، میلاد تنکابن و فرش آراء مشهد حضور داشت و در مجموع ۱۲ مسابقه با حریفان به هشت پیروزی، یک تساوی و سه باخت دست یافت.

اما در این فصل از بازی‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور، فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم دیدارهای خود از دور رفت مرحله گروهی را اوایل اردیبهشت ماه در اهواز برگزار کردند و مقابل تمام حریفان قاطعانه به پیروزی دست یافتند تا اندوخته آنها از شش مسابقه به ۱۸ امتیاز برسد.

دیدارهای دور برگشت در گروهی که ماهان تندیس قم در آن حضور دارد به میزبانی شهر مقدس مشهد به انجام خواهد رسید و ماهان تندیس سعی می‌کند در این مرحله نیز قوی‌ ظاهر شود و بتواند برابر حریفان خود شش پیروزی دور رفت را تکرار کند و بدین ترتیب به مراتب بهتر از دور رفت، از این مرحله امتیاز بگیرد و راهی نیمه نهایی شود.

بازی‌های دور برگشت در گروه دوم مقدماتی که تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز در آن قرار دارد در حالی تیر یا مرداد ماه برگزار می‌شود که تیم ماهان تندیس قم باید در گام نخست برابر تیم فوتسال زاگرس اهواز به میدان برود و سپس با تیم‌های میلاد تن‌کابن، راه ساری، مشهد الرضا خراسان رضوی، فرش آراء مشهد و ماکو جوان مسابقه بدهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0md0.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما