شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 24413
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد،

بهره گیری از تمام ظرفیت های هلال احمرقم جهت خدمت رسانی به زائران درایام نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: جهت رفاه حال شهروندان و زائرین و خدمت رسانی مطلوب به آنان جمعیت هلال احمر قم با توان ظرفیت ها به استقبال از زائرین رفت.
بهره گیری از تمام ظرفیت های هلال احمرقم جهت خدمت رسانی به زائران درایام نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم ،دکتر محمد گل فشان از استقرار ۲۹ پست امدادی در ایام نیمه شعبان جهت خدمت رسانی به زائرین و شهروندان خبر داد و اظهارداشت: درایام نیمه شعبان ۲۱ آمبولانس، ۶دستگاه اتوبوس آمبولانس،۸ دستگاه خودروی نجات،۱۳ دستگاه خودروی کمک دار،۴ دستگاه تانکر آب،۴ دستگاه خودروی یخچال دار و یخ ساز، یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات،۱۱ دستگاه موتورلانس،۳ فروند چرخبال،به کار گرفته شد.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر برنامه های خود را با عنوان طرح منتظران ظهور در ایام نیمه شعبان آغاز کرد گفت: جهت اجرای بهتر طرح مذکور سه کمیته استقبال و پذیرایی، کمیته امداد و نجات و راهنمایی و فرهنگی شکل گرفت.

وی ادامه داد: برنامه های جمعیت هلال احمر قم به طور گسترده از ۳ شنبه ۲۰ خرداد آغاز و تا جمعه ۲۳ خردادماه ادامه داشت.
دکتر گلفشان بیان داشت: در این ایام خدمات خوبی را از سوی جمعیت هلال احمر قم به زائرین و شهروندان شاهد بودیم.
به گفته وی در ایام نیمه شعبان ۲۲۱ پزشک،پرستار و نجاتگر به شهروندان ارائه خدمات داشتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از ارائه خدمات امدادی به هزارو ششصد و ۵۳ نفر طی این مدت خبرداد و افزود:در مجموع هزارو ششصدو ۴۲ نفر نیز جهت انجام خدمات درمانی سرپایی به پست های امدادی مستقر در محدوده جمکران و سطح شهر مراجعه کردند و ۱۱ نفر نیز جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.
وی برپایی ۱۹ اکیپ ثابت و سیار و یک ایستگاه فرهنگی،آموزشی و ورزشی در محورهای مواصلاتی استان و مسجد مقدس جمکران را از دیگر برنامه های هلال احمر قم در این ایام دانست و ابراز داشت: در این ایستگاه اقداماتی همچون انجام تست قند خون و فشار خون، برپایی ایستگاه نقاشی،برگزاری مسابقه فرهنگی ،حضور روحانی جهت پاسخگویی به مسائل مرتبط با مهدویت،برپایی نمایشگاه کتاب و فراخوان عضویت صورت گرفت.
وی با بیان اینکه ۱۲۵ هزار نفر به اکیپها در این ایام مراجعه نمودند تصریح کرد: روزانه ۶۰ نفر عضو جوان نیز جهت راهنمایی و ارائه خدمات به زائرین به کار گرفته شد.
دکتر گلفشان از توزیع ۵۰ هزار نسخه نقشه راهنما و ۶۵ هزار نسخه بروشور فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در این ایام خبرداد.
به گفته دکتر گلفشان در ایام نیمه شعبان ۸ ایستگاه صلواتی نیز برپا شد که در آنها صد هزار لیوان شربت بیدمشک،ده هزار بیسکویت و ده هزار ابمیوه بسته بندی شده توزیع شد، ضمن اینکه ۱۸۰ نفر نیز روزانه در این رابطه فعال بودند.
گفتنی است همچنین بمناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج اله) تعداد ۳ واحد جهیزیه شامل(اجاق گاز- یخچال-ماشین لباسشویی- پنکه- ظروف آشپزخانه-چرخ خیاطی-البسه-جارو برقی-فرش)به نوعروسان با حفظ کرامت انسانی اهداء گردید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdso0x.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما