شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 24423

آغاز دیدارهای صبا در لیگ چهاردهم از ۹ مرداد ماه

قم نيوز : قم نیوز:تیم فوتبال صبای قم پس از قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال دیدارهای خود را در لیگ چهاردهم از ۹ مرداد آغاز می‌کند.
آغاز دیدارهای صبا در لیگ چهاردهم از ۹ مرداد ماه
به گزارش قم نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال این روزها مشغول انجام تمرینات و حضوری فعال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند اما در این میان تیم فوتبال صبای قم در گیر و دار مشکلات مالی خود به دنبال آماده سازی برای دیدار هفته نخست لیگ برتر است.

در حالی که قرار است قرعه‌کشی لیگ چهاردهم بین روزهای چهارم تا هشتم تیرماه انجام شود ، تیم فوتبال صبا پس از انجام تمرینات خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم راهی اردوی چالدران می‌شود و سپس تمرینات خود را در قم ادامه می‌دهد.

تیم فوتبال صبا در گام نخست از لیگ چهاردهم روز نهم مرداد ماه نخستین بازی خود را در لیگ برتر انجام می‌دهد در حالی که هنوز مشخص نیست این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) انجام می‌شود و یا صبا باید بازی نخستش را در زمین حریف انجام دهد.

بر اساس نظر سازمان لیگ و با توجه به این که روز عید سعید فطر مصادف با هفتم مرداد است آغاز فصل جدید لیگ برتر بر خلاف چند سال اخیر با ماه مبارک رمضان تلاقی نمی‌کند و تیم های لیگ برتری بدون مواجه شدن با مسئله روزه داری در ایام مسابقه و تمرین لیگ برتر را آغاز می‌کنند.

تیم فوتبال صبای قم پس از پایان اردوی داخلی خود در چالدران ، تمریناتش را در قم از سر می‌گیرد و چند بازی تدارکاتی نیز در دستور کار دارد البته وضعیت اردوی خارجی این تیم هنوز مشخص نیست و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز نهم مرداد ماه برگزار می‌شود و شاگردان صمد مرفاوی در حالی به میدان می‌روند که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را برای فصل جدید در اختیار دارند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcexe8w.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما