قم نيوز : قم نیوز: مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور از تولید نرم افزار مجموعه آثار استاد شیخ قدرت الله نجفی قمشه‌ای توسط این مرکز خبر داد.
نرم افزار مجموعه آثار استاد شیخ قدرت الله نجفی قمشه‌ای تولید شد
به گزارش قم نیوز، غلامرضا رحمانی یان کرد: نرم افزار "در کوچه‌های محبوب" که مجموعه آثار شیخ قدرت الله نجفی قمشه‌ای است از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار دارد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار حاوی متن ۶ جلد از آثار آیت الله نجفی قمشه ای با موضوعات معارف اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق اسلامی و مناسک می‌باشد، عنوان کرد: از جمله عناوین این کتب قطره ای از دریای معارف، با سالکان وادی نور، چشمه های سلوک، سلسله مباحث اخلاق نظری ویژه طلاب علوم دینی است.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور بیان کرد: از جمله محتویات این نرم افزار دسترسی به ده ها قطعه تصویر، صوت و فیلم های مربوط به وی در بخش نگارخانه، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات اشاره کرد.

وی گفت: از امکانات و قابلیت های این نرم افزار می توان به جستجو به روش های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب های برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه، چند دوره لغت نامه، امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، همچنین یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.

رحمانی ادامه داد: موضوع اثر معارف اسلامی، سیستم عامل مورد نیاز ویندوز xp و بالاتر است.

وی بیان کرد: علاقمندان می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی مجازی مرکز نور به آدرس اینترنتی www.noorshop.ir این محصول را خریداری کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdfo0x.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما