يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 24474

نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دینی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی ارشاد قم گفت: نخستین جشنواره ملی رسانه های دینی، به منظور پرداختن رسانه های مختلف کشور به موضوع دین، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امسال برگزار می شود.
نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دینی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، نشست هماهنگی و سیاستگذاری برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه های دینی با حضور مهدی توکلیان و حامد حجتی معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و کارشناسان و فعالان رسانه ای استان صبح امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این جلسه بر ضرورت و نیاز برگزاری جشنواره مذکور تاکید و اظهار کرد: طرح جشنواره رسانه های دینی برای اجرایی شدن در سال جاری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد که این نشست به منظور بررسی جزئیات و چگونگی برگزاری این جشنواره به شکل مطلوب با استفاده از نظرات کارشناسان تشکیل شده است.

توکلیان از سراسری بودن این جشنواره خبر داد و افزود: با برگزاری این جشنواره که برای اولین بار صورت خواهد گرفت، به رسانه ها و مطبوعات دینی توجه جدی می شود و می تواند در رسانه های مختلف برای توجه ویژه به موضوع دین، ایجاد انگیزه کند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره در آگاه سازی مدیران و سیاستگذاران رسانه های مختلف تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری جشنواره ملی رسانه های دینی به صورت تخصصی و با شکلی آبرومند، شاهد آثار پژوهشی، مجموعه مقالات تخصصی باشیم.

تعیین هدف مطلوب قبل از برگزاری این جشنواره، تعیین مصداقی رسانه که شامل این جشنواره خواهند شد مانند مطبوعات، خبرگزاری ها ، ضرورت آسیب شناسی فعالیت های این چنینی قبل از برگزاری این جشنواره، برپایی نمایشگاه در حاشیه جشنواره، استاندارد سازی رسانه های دینی در سراسر کشور و تاکید بر ارتباط تنگاتنگ رسانه های دینی با فرهنگ و جایگاه خاص این رسانه ها در تحقق شعار سال، از جمله پیشنهادات و سخنان حاضران این جلسه بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayynu.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما