سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 24536

«کیمیای محبت» منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: چاپ چهل و سوم کتاب «کیمیای محبت» به همت انتشارات موسسه دارالحدیث روانه بازار کتاب شد.
«کیمیای محبت» منتشر شد
به گزارش قم نیوز، کتاب کیمیای محبت پیرامون زندگی رجبعلی خیاط بوده که شرح زندگی، حالات و رفتار این فرد را مطرح کرده است.

این کتاب از چهار فصل اصلی مانند ویژگی‌ها، تحول، سازندگی و وفات تشکیل شده و در فصل‌های دیگر روایتی از این عبد صالح خدا بیان شده است.

لباس، خانه، غذا، اخلاق سفر، آشتی دادن، جدیت در کار،‌ تواضع،‌ ایثار، ایثار نسبت به همسایه ورشکسته، انصاف در گرفتن اجرت،‌ توصیه به سفره اطعام،‌ احسان براساس خداخواهی، اخلاص، همه کارها برای خدا،‌ اخلاص در خوردن و خوابیدن، خوب شدن برای خدا و هدایت ویژه الهی از ویژگی‌های اخلاص از جمله روایاتی است که در زیرمجموعه فصل‌های اصلی این کتاب مطرح شده است.

غلبه بر شیطان،‌ باز شدن چشم دل، برکات مادی و معنوی اخلاص،‌ سیره، شبیه داستان حضرت یوسف(ع)، هدایت ویژه الهی، تاوان اندیشه مکروه،‌ حجاب غذا،‌ مقام فنا، عاشق خدا،‌ بزرگترین منزلت،‌ راهیابی به تمام عوالم، کمک به مال باخته،‌ بوی سیب سرخ،‌ پاداش خودداری از نگاه نامشروع، آتش مال حرام،‌ پاسخ وسوسه شیطان، انسان‌سازی،‌ آخرین کلاس عرفان و‌ تربیت با رفتار از مباحث دیگر این فصل است.

‌رهنمودهای خصوصی، اهمیت مربی کامل، گناه و مصایب زندگی، نارضایتی خواهر،‌ آزردن کارمند، بی‌رحمی به حیوان،‌ شرک‌زدایی، راه رسیدن به حقیقت توحید، ‌بزرگترین هنر شیخ، معرفت خدا،‌ عشق ز پروانه بیاموز، معرفت خدا،‌ معرفت شهودی، آفت محبت خداوند، باطن دنیاپرستان، رسیدن به اسرار الهی، مرتبه عقل و مرتبه روح، مکتب خداخواهی و چهره باطنی دل از عناوین دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است.

آفت‌زدایی دل،‌ شیوه عاشقی خدا،‌ ارزش کار برای خدا،‌ حساب خمس، آداب نماز، عشق، حضور قلب، مواظبت بر نماز اول وقت، معنای بیم خدا،‌ اذکار، راه رهایی از نفس و شیطان،‌ یاد خدا در خواب، پیامی از برزخ، برای صفای باطن،‌ تشرف یک مغازه‌دار، برای رفع مشکلات و درمان بیماری‌ها،‌ برای دفع گرما و سرما، سلام مرا به او برسانید، برزخ جوانی منتظر، تحریم محبت غیر خدا در احرام، تنها جایی که محبت کردند، دعاهای جناب شیخ، ارزش گریه و مناجات، راه انس با خدا،‌ شرط اجابت دعا و ادب نیایش‌گر از عناوین دیگر روایات موجود در این کتاب است.

این کتاب مورد استقبال عموم علاقه‌مندان بوده بنابراین چاپ مجدد این کتاب در دستور کار انتشارات موسسه دارالحدیث قرار گرفته و اکنون چاپ چهل و سوم کتاب کیمیای محبت به همت انتشارات دارالحدیث با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmie8.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما