چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 24590

دوره آموزشی GRASSROOT فیفا در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دوره آموزشی GRASSROOT فیفا به منظور آشنایی مربیان با شیوه آموزش رده های سنی پایه در قم برگزار می‌شود.
دوره آموزشی GRASSROOT فیفا در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که آکادمی ملی فوتبال ایران با وسواس ویژه ای وضعیت فعالیت مدارس فوتبال و آموزش بازیکنان جوان را بر عهده دارد دوره آموزشی دستورالعمل برگزاری مدارس فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال در قم برگزار می‌شود.

دستورالعمل برگزاری دوره آموزشی GRASSROOT فیفا توسط فدراسیون فوتبال به این هیئت فوتبال استان قم ابلاغ شده و این دستور العمل تمامی مربیان و مدیران مدارس فوتبال را موظف کرده تا در این دوره آموزشی شرکت کنند.

این دوره به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی تختی قم و طی روزهای پنجم و ششم تیرماه برگزار می شود در حالی که آموزش دوره به شیوه عملی و تئوری توسط کمیته آموزش و مربیان این هیئت برگزار می‌شود.

برای تمامی شرکت کنندگان در این دوره آموزشی که به مدت ۱۶ ساعت برگزار می شود گواهی پایان دوره و مجوز فعالیت در مدارس فوتبال صادر می‌شود ضمن این که هیئت فوتبال استان قم صریحا اعلام کرده است که مربیان شرکت کننده در این دوره می توانند در مدارس فوتبال و تیم های فوتبال استانی شرکت کنند.

مدارس فوتبال قم از چندی قبل در نقاط مختلف شهر فعال شده اند و این در حالی است که هیئت فوتبال استان قم نظارت شدیدی بر نحوه عملکرد این پایگاه های آموزشی فوتبال پایه اعمال کرده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyie8.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما