شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 24632

افراد موثر در فتنه ۸۸ صلاحیت مناصب دولتی را ندارند

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر دولت بر اساس محاسباتش درست هم عمل کرده باشد، نباید در انتصاباتش از افرادی که در فتنه و اخلال امور مملکت نقش دارند، استفاده کند.
افراد موثر در فتنه ۸۸ صلاحیت مناصب دولتی را ندارند
به گزارش قم نیوز، محمد نبی حبیبی در حاشیه سفر خود به قم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با مقایسه دیدگاه اعضای فعلی و سابق حزب موتلفه، اظهار کرد: در موتلفه برای عضو گیری سخت گیری بسیار شدید داریم، و افرادی که از فیلترهای گزینشی ما در سراسر کشور عبور کنند می توانند عضو حزب شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آرمان های حزب موتلفه، افزود: اعضای فعلی حزب موتلفه اسلامی همان آرمان هایی را دنبال می کنند که شهدای ما در ابتدای تاسیس حزب موتلفه را دنبال می کند و دنباله رو آرما شهدای خود هستند.

حفظ روحیه رمز ماندگاری ۵۰ ساله موتلفه است
وی با اشاره به روحیه شجاعت در افراد عضو موتلفه، تصریح کرد: به نظر من اعضای حزب موتلفه روحیه و فرهنگ خود را حفظ کرده اند و همین مسئله سبب ماندگاری ۵۱ ساله این حزب شده است.

حبیبی با اشاره به رمز ماندگاری حزب موتلفه، عنوان کرد: عدول نکردن از موازین طراحی شده در حزب موتلفه سبب شده است که این حزب ۵ دهه به حیات خود ادامه دهد و در راه تحقق آرمان هایش نیز موفق باشد.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره گروه سنی اعضای حزب موتلفه، تاکید کرد: ما در حدود ۱۲ سال پیش در بین اعضا؛ متوسط سنی ۴۰-۵۰ سال را داشتیم، اما با تلاش هایی که در عضو گیری به عمل آوردیم این معدل سنی را ۱۰ سال کاهش دادیم.

میانگین سنی اعضای موتلفه ۱۰ سال کاهش یافت
وی با اشاره به میانگین سنی اعضای فعلی موتلفه اسلامی، افزود: در حال حاضر میانگین سنی اعضای موتلفه اسلامی بین ۳۰ -۴۰ سال است که این نیز می تواند به عنوان یک گام مثبت در پیشبرد اهداف موتلفه اسلامی باشد.

حبیبی با اشاره به استفاده از نیروی جوان در حزب موتافه اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر نیز تعداد زیادی از جوانان در منصب های بالای موتلفه اسلامی، مانند اعضای شورای مرکزی، شوراهای مدیریتی مرکز نیز مشغول به کار هستند و برخی از معاونان حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور نیز ۳۵ سال سن دارند و جایگزین افراد با سنین بالا شده اند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به استفاده از ظرفیت موتلفه اسلامی، تاکید کرد: هیچ دیواری نباید بین نسل اول، دوم و سوم انقلاب و حزب موتلفه اسلامی باشد و هر نسلی در جای خودش استفاده شود، زیرا این سبب استفاده از ظرفیت موتلفه اسلامی در حداکثر امکان می شود.

دولت در زمینه تحقق شعارهایش تلاش کند
وی با اشاره به شرایط سیاسی دولت تدبیر و امید، گفت: در حال حاضر زمان برای قضاوت درباره دولت و تدبیر که حدود ۹ ماه از عمرش می گذرد زود است، اما شعارهایی که دولت درباره تنش زدایی در داخل و روابط بین الملل، مطرح می کند شعارهای خوبی است.

حبیبی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در راستای شعارهایش، تصریح کرد: دولت می تواند در زمینه تحقق شعارهایش بازهم از این بیشتر بدرخشد و تلاش کند تا به آرمان های خود برسد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتصاب های دولت تدبیر و امید،خاطرنشان کرد: ایراد اساسی که به دولت تدبیر و امید وارد شده، این است که اگر دولت بر اساس محاسباتش درست هم عمل کرده باشد، نباید در انتصاباتش از جناح اصلاح طلب و افرادی که در فتنه و اخلال امور مملکت نقش دارند، استفاده کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgx39x.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما