قم نيوز : قم نیوز: هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر قمی و دارنده مدال برنز دانشجویان جهان با پیروزی برابر نماینده خوزستان به فینال انتخابی کشتی بازی‌های آسیایی راه یافت.
صعود علیزاده پورنیا به فینال انتخابی کشتی بازی‌های آسیایی
به گزارش قم نیوز، دور انتخابی کشتی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی به منظور شناسایی ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت ها امروز ادامه یافت و نماینده کشتی قم به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

هادی علیزاده پورنیا کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی فرنگی ، در دیدار نیمه نهایی وزن خود برابر پیام بویری از خوزستان با قدرت عمل کرد موفق شد حریف خود را با نتیجه ۹ بر ۴ شکست دهد.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی ، سعید عبدولی با نتیجه ۵ بر یک یوسف اخباری از تهران را شکست داد و حریف هادی علیزاده پورنیا در مسابقه پایانی شد.

پیش از این ننز پیش بینی می شد که سعید عبدولی و هادی علیزاده پورنیا به دیدار نهایی این وزن راه پیدا کنند و بدین ترتیب برنده این مبارزه دو بنده تیم ملی کشورمان را در بازی های آسیایی اینچئون بر تن می‌کند.

هادی علیزاده کشتی گیر ارزنده قمی پیش از این برابر یوسف اخباری از تهران با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شده بود و پیش از آن نماینده البرز را شکست داده بود.

البته این کشتی گیر قمی در دور قبل شکست سنگین ۹ بر صفر از سعید عبدولی را تجربه کرده است اما امیدوار است در دیدار نهایی و سرنوشت ساز شکست قبل را جبران کند.

هادی علیزاده پورنیا سال گذشته و بعد از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که شهریور ماه در کشور مجارستان به انجام رسید، به دلیل آسیب دیدگی شدید، پای خود را به تیغ جراحان سپرد و همین امر سبب شد از شرایط آمادگی دور شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5qar.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما