يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 24840

روزه باعث تثبیت اخلاص در انسان می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه روزه موثرترین راه در تقویت بُعد معنوی انسان است، گفت: روزه باعث تثبیت اخلاص در انسان می‌شود.
روزه باعث تثبیت اخلاص در انسان می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام احمدی با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان در حقیقت یکی از نعمات بزرگ پروردگار بوده که به منظور شستشوی وجودمان از گناهان به ما اعطاء گردیده است.

وی با تاکید به احادیث افزود: یکی از نکات مطرح شده در احادیث پیرامون روزه، این است که باعث تثبیت اخلاص در انسان می‌شود، از این‌رو روزه‌ داری در تقویت اخلاص تأثیر مهمی می‌ تواند داشته‌ باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ابراز داشت: انسان افزون بر جنبه مادی و جسمی، دارای بُعد معنوی و روحی هم می باشد که هر کدام در رسیدن به کمال مطلوب خود، برنامه های ویژه را نیاز دارند.

احمدی در پایان تصریح کرد: یکی از برنامه ها برای تقویت و رشد بُعد معنوی، تقوا و پرهیزگاری است، یعنی اگر انسان بخواهد خودش را از جنبه معنوی رشد دهد باید هوای نفس خود را مهار کند که روزه یکی از بهترین و موثرترین اعمال در این راستا می باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchv6ni.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما