کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده قم در لیگ فوتبال کشور از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کند

خبرگزاری تسنیم , 8 تير 1393 ساعت 12:10

قم نیوز: مدیر تیم فوتبال آبادگران قم گفت:نماینده قم در لیگ فوتبال کشور از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کند و برنامه‌ای مبنی بر استفاده از نفرات بومی به شکل صد در صدی در این تیم وجود ندارد.


به گزارش قم نیوز، علی شریفی اظهار کرد: بازیکنان بومی توقعات مالی از این تیم دارند در حالی که ما به سختی در حال تامین هزینه‌های حضور این تیم در لیگ دسته سوم هستیم.

وی گفت : بازیکنان غیر بومی بسیار با کیفیتی هستند که برای حضور در این تیم ابراز علاقه می‌کنند و از ما توقع مالی و حتی انتظار اسکان و تغذیه در مدت حضورشان در قم را هم ندارند و با این اوصاف ما مجبور هستیم قید بازیکنان بومی را بزنیم و به سراغ غیر بومی ها که شرایط به مراتب بهتری دارند برویم.

مدیر تیم فوتبال آبادگران با انتقاد از تفکر حاکم بر ذهن برخی از بازیکنان فوتبال قم افزود : بازیکنان بومی قم دچار خودباوری کاذب شده اند البته احتمالا ما چند بازیکن قمی که شرایط تیم را درک کرده اند و می‌خواهند از فرصت حضور در لیگ ۳ استفاده کنند به خدمت می‌گیریم اما بقیه نفرات ما را غیر بومی ها تشکیل می‌دهند.

شریفی بیان کرد: نکته جالب در این میان این است که به دلیل این نوع تفکر بسیاری از بازیکنان با استعداد فوتبال قم از ادامه فوتبال خود صرف نظر کرده اند و به این دلیل که باید تیم بزرگی پیدا بشود و آن ها را با پرداخت مبلغ خوبی به تیم خود ملحق کند قید بازی در لیگ ۳ یا در لیگ های مشابه برای شهرشان را می زنند و پس از سرخوردگی در این مورد ، به دوران ورزشی خود خاتمه می دهند.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که در فوتبال ایران و در سطح باشگاه های دستجات پایین کشور بازیکنان هم سطح بسیاری حضور دارند که برای حضور در یک تیم خوب و در لیگی معتبر حاضر به هزینه کردن هستند تا برای خود اعتبار بخرند اما به نظر می رسد برخی از بازیکنان بومی اهمیت کسب اعتبار را درک نمی کنند و خود را در کلاس بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشور می‌دانند.

مدیر تیم فوتبال آبادگران خاطرنشان کرد: هدف ما افزایش اعتبار فوتبال قم در سطح کشور و ایجاد فضایی برای خودنمایی بازیکنان بومی است و امیدواریم با تغییر تفکر غالب بازیکنان بومی بتوانیم در آینده کمک بیشتری به این بازیکنان و فوتبال قم انجام دهیم.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24844

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24844/نماینده-قم-لیگ-فوتبال-کشور-بازیکنان-غیر-بومی-استفاده-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir