قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتبال آبادگران قم گفت:نماینده قم در لیگ فوتبال کشور از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کند و برنامه‌ای مبنی بر استفاده از نفرات بومی به شکل صد در صدی در این تیم وجود ندارد.
نماینده قم در لیگ فوتبال کشور از بازیکنان غیر بومی استفاده می‌کند
به گزارش قم نیوز، علی شریفی اظهار کرد: بازیکنان بومی توقعات مالی از این تیم دارند در حالی که ما به سختی در حال تامین هزینه‌های حضور این تیم در لیگ دسته سوم هستیم.

وی گفت : بازیکنان غیر بومی بسیار با کیفیتی هستند که برای حضور در این تیم ابراز علاقه می‌کنند و از ما توقع مالی و حتی انتظار اسکان و تغذیه در مدت حضورشان در قم را هم ندارند و با این اوصاف ما مجبور هستیم قید بازیکنان بومی را بزنیم و به سراغ غیر بومی ها که شرایط به مراتب بهتری دارند برویم.

مدیر تیم فوتبال آبادگران با انتقاد از تفکر حاکم بر ذهن برخی از بازیکنان فوتبال قم افزود : بازیکنان بومی قم دچار خودباوری کاذب شده اند البته احتمالا ما چند بازیکن قمی که شرایط تیم را درک کرده اند و می‌خواهند از فرصت حضور در لیگ ۳ استفاده کنند به خدمت می‌گیریم اما بقیه نفرات ما را غیر بومی ها تشکیل می‌دهند.

شریفی بیان کرد: نکته جالب در این میان این است که به دلیل این نوع تفکر بسیاری از بازیکنان با استعداد فوتبال قم از ادامه فوتبال خود صرف نظر کرده اند و به این دلیل که باید تیم بزرگی پیدا بشود و آن ها را با پرداخت مبلغ خوبی به تیم خود ملحق کند قید بازی در لیگ ۳ یا در لیگ های مشابه برای شهرشان را می زنند و پس از سرخوردگی در این مورد ، به دوران ورزشی خود خاتمه می دهند.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که در فوتبال ایران و در سطح باشگاه های دستجات پایین کشور بازیکنان هم سطح بسیاری حضور دارند که برای حضور در یک تیم خوب و در لیگی معتبر حاضر به هزینه کردن هستند تا برای خود اعتبار بخرند اما به نظر می رسد برخی از بازیکنان بومی اهمیت کسب اعتبار را درک نمی کنند و خود را در کلاس بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشور می‌دانند.

مدیر تیم فوتبال آبادگران خاطرنشان کرد: هدف ما افزایش اعتبار فوتبال قم در سطح کشور و ایجاد فضایی برای خودنمایی بازیکنان بومی است و امیدواریم با تغییر تفکر غالب بازیکنان بومی بتوانیم در آینده کمک بیشتری به این بازیکنان و فوتبال قم انجام دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbawb5.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
بازیکنان قم دوست ندارن مثل سال های گذشته زنگ تفریح بشن . شما هم برید مثل دو سال گذشته تیم رو بدید به ی مشت دلال . بازیکنای قم عقده بازی تو لیگ 3 رو ندارن