شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 21664
سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم:

در بازی با مشهد الرضا حداقل ۲۰ موقعیت گل داشتیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم گفت: در بازی با مشهد الرضا حداقل ۲۰ موقعیت گل داشتیم و می‌توانستیم با نتیجه به مراتب پرگل تری حریف را شکست دهیم.
در بازی با مشهد الرضا حداقل ۲۰ موقعیت گل داشتیم
به گزارش قم نیوز، علی شریفی درباره پیروزی تیمش برابر مشهدالرضا در روز سوم مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر امیدهای کشور اظهار کرد: از‌‌ همان آغاز بازی، توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و فشار زیادی بر حریف وارد کردیم اما حریف در کار دفاعی متمرکز بود و تنها یک بار به گل رسیدیم.

وی گفت: تیم مشهدالرضا، کار فنی ما را آنالیز کرده بود زیرا آن‌ها در نیمه دوم با وجود شکست یک بر صفر پیشروی نکردند و با تمام وجود به دفاع روی آوردند زیرا می‌داستند تیم ما در حمله، زهردار است و اگر حمله کنند احتمال دریافت گل‌های بیشتری برای آن‌ها وجود دارد.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: با این وجود در نیمه دوم ۲ گل دیگر به ثمر رسیدیم و این در حالی بود که حداقل ۲۰ موقعیت گل داشتیم و ۹۰ درصد بازی در اختیار ما بود و می‌توانستیم با نتیجه به مراتب پرگل تری حریف را شکست دهیم.

شریفی بیان کرد: بیکار‌ترین بازیکن میدان در مسابقه با مشهدالرضا، حمید رشیدی دروازه‌بان ما بود که کمتر از همه بازیکنان توپ را لمس کرد و این، نشان از کار هجومی ما و تدابیر دفاعی حریف دارد.

وی در مورد بازی چهارم تیمش برابر تیم فوتسال ماکو جوان تصریح کرد: یکی دو بازی این تیم را از نزدیک دیده‌ام و فکر می‌کنم تیمی شبیه به مشهد الرضا باشند با این حال ما روی کاغذ می‌توانیم برنده باشیم اما در میدان نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم زیرا هر بازی شرایط ویژه خود را دارد.

سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم درباره وضعیت تیمش در جدول رده بندی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با ۹ امتیاز از ۳ بازی صدرنشین هستیم اما فرش آرا با یک بازی کمتر و ۶ امتیاز دوم است و فکر می‌کنم بازی روز یکشنبه ما برابر فرش آرای مشهد تعیین کننده تیم نخست دور رفت باشد هر چند با پایان دور رفت هیچ چیز تمام نمی‌شود و مسابقات دور برگشت، دو تیم نخست صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5qar.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما