پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 21582
سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم:

هدف ماهان تندیس قم قهرمانی لیگ بر‌تر امید است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم گفت: هدف تیم فوتسال ماهان تندیس قهرمانی در لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور است و این هدف در دسترس قرار دارد.
هدف ماهان تندیس قم قهرمانی لیگ بر‌تر امید است
به گزارش قم نیوز، علی شریفی درباره پیروزی تیمش برابر زاگرس خوزستان در روز نخست مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر امیدهای کشور اظهار کرد: به هیچ وجه پیروزی آسانی به دست نیاوردیم و یکی از سرسخت‌ترین حریفان خود را شکست دادیم به ویژه اینکه زاگرس خوزستان در خانه بازی می‌کرد و از مزیت میزبانی و تماشاگرانش بهره‌مند بود.

وی گفت: تیم زاگرس خوزستان از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند بود و بازی در برابر چنین تیم‌هایی هیچ‌گاه ساده نیست با این وجود توانستیم با حفظ تمرکزمان در هر دو نیمه بازی را تحت کنترل خود در آوریم و سه امتیاز بسیار مهم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: بازی در برابر تیم قدرتمند زاگرس که میزبان مسابقات هم بود در روز نخست دشواری‌های خود را داشت زیرا این بازی نخستین بازی ما در لیگ بر‌تر امید بود و به تدریج بازیکنان هماهنگی بهتری با هم پیدا می‌کنند و از نظر فنی می‌توانیم بازی روان تری ارائه دهیم.

شریفی بیان کرد: هدف ما قرار گرفتن در سکوی قهرمانی مسابقات است و با شرایطی که در تیم می‌بینم و با توجه به نیروی انسانی که در اختیار داریم این هدف در دسترس است اما در بد‌ترین شرایط به کسب یکی از ۳ مقام اول تا سوم فکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم تیم‌های زاگرس خوزستان و فرش آرای مشهد مهم‌ترین رقیبان ما در صعود به مرحله نیمه نهایی هستند که خوشبختانه توانستیم زاگرس را در خانه‌اش شکست دهیم اما باید در همه مسابقات هوشیار باشیم و هنوز مسیر درازی تا پایان لیگ بر‌تر باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: باید امروز میلاد تنکابن را شکست دهیم و پیروزی در بازی امروز کمک زیادی به روند رو به رشد ما می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchimni.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما